John Maxwell in Romania la invitatia Brand Minds

Marian Costache in interviu cu Avi Cicirean despre Conferinta din 17.10.2016 de la Teatrul National din Bucuresti.

Brand Minds continua seria evenimentelor marcante din acest an aducand, asa cum si-au propus, cei mai buni speakeri pentru diferite comunitati. Asa cum a fost Martin Lindstrom pentru comunitatea de Marcomm si Karim Rashid pentru Design, acum cei de la Brand Minds l-au invitat pe John Maxwell, considerat de unii experti, parintele leadership-ului mondial.

mazwell-2

Ce poti sa-mi spui despre Maxwell?

Are peste 70 de carti scrise despre leadership, doar in Romania sunt publicate peste 30 de carti. La aceasta conferinta va veni cu un continut adaptat zilelor noastre. Temele vor fi diverse. Pornind de la cum sa lucrezi cu oamenii, cum sa interactionezi cu oamenii, cum sa delegi lucruri, in concluzie toate despre cum sa-ti cresti compania.

Teoriile lui vor fi adaptate de la caz la caz atingand o problematica diversa indiferent ca discutam de o companie mica, antreprenoriala sau mare sau chiar mutinationala. Maxwell obisnuieste sa spuna: “You’re not in the business, you’re in the people business!”. Noi avem de-a face cu oamenii, in fiecare zi. Pentru a interactiona eficient si a da un drive bun oamenilor, e nevoie de anumite cunostinte.

L-ai cunoscut. Cum ti se pare John Maxwell ca om?

E un businessman serios, cum de altfel vei vedea. E un entertainer cu siguranta. Nu e un rockstar ca Martin si in niciun caz un artist ca Rashid, are un stil propriu si iti garantez ca va tine audienta in priza sustinuta 6 ore.

In tot acest interval oamenii vor fi conectati la el, pentru ca este un foarte bun speaker. L-as incadra in categoria smart-wise dar cu foarte multa forta. Are putere si ofera putere. Cand pleci de la un eveniment de-al lui iti vine sa muti muntii din loc. Si asta nu pentru ca e vorba de palavrageala americana de a vinde lucruri, ci pur si simplu pentru ca vorbeste din experienta lui de-o viata intreaga de lucru cu oamenii. Peste 1.000.000 de oameni au trecut pe la cursurile lui si pe la seminariile lui. El formeaza in mod continuu oameni care activeaza in zona de leadership.

maxwell

Cineva care lucreaza in Marketing si Comunicare de ce crezi ca ar trebui sa vina la Conferinta John Maxwell?

In primul rand pentru ca oamenii interactioneaza cu alti oameni zilnic, in orice industrie. Fie ca e vorba de Marcomm, de Banking sau de industria Auto treaba asta e valabila. Daca stii sa te adaptezi, sa tii un discurs, sa motivezi oamenii, uneori asta ajunge sa faca diferenta intre postura de winner sau cea de loser.

Dintr-o agentie cu 20-30 de oameni cred ca in sala ar trebui sa fie CEO-ul sau chiar owner-ul, HR managerul, Sales managerul, toti cei de a caror performanta de leadership depinde pana la urma succesul organizatiei. La evenimentul asta iti vei seta pana la urma, cum sa traiesti cu intentie zi de zi, sa prioritizezi lucrurile, sa-ti creezi un plan de viata, un plan de afaceri si un plan de succes, pana la urma.

maxwell-4

Cum crezi ca se potriveste viziunea asta pentru noi ca romani, in situatia in care noi suntem atat de obisnuiti sa traim ACUM?

Nu-ti ascund ca acesta a fost unul dintre motivele pentru care am dorit sa facem acest eveniment. Vrem sa aratam cu totul si cu totul alt pol, adica uite ca oamenii care fac treaba au totusi o anumita strategie de viata. In fiecare zi trebuie sa cresti si nu poti sa mergi doar unde bate vantul. Trebuie sa-ti identifici valorile si sa pui accent pe ele. Sa stii pentru ce te trezesti in fiecare dimineata. Daca nu faci asa ajungi sa traiesti doar prin reactiune si nu creezi de fapt ce se-ntampla cu viata ta.

Cine va fi in sala la eveniment?

Vor fi in sala brand manageri, CEO, HR manageri. Noi credem ca va fi un eveniment sold out deoarece vanzarea de bilete a mers foarte bine. Vor fi in jur de 800 de persoane in sala.

Programul?

Inregistrarea va incepe la 8:00 iar Conferinta va dura pana la 17:00, va exista o pauza de pranz si dupa cum stii ne ingrijim foarte atent de toate detaliile. Si in acest caz discutam de un eveniment premium. Am ales Teatrul National deoarece ni s-a parut varianta optima. E un eveniment la care tinem foarte mult si prin care incercam sa transmitem cat mai multa emotie, pentru ca asta e zona in care activam.

Intreg programul este pe www.brandminds.ro . Prima parte este despre Intentional Living si a doua parte despre The Leader Of Tomorrow si despre trenduri in leadership. Nu mai e de actualitate conducerea in forta ci in zilele noastre e vorba despre empowerment. Cu alte cuvinte, oamenii care conduc companiile trebuie sa munceasca cot la cot cu subordonatii, nu mai este atat de vizibila distanta formala intre sefi si executanti. Seful e primul in “lupta”, iese cu steagul in fata si le da drive oamenilor. Asta face diferenta intre un manager si un leader. Noi incercam sa transformam actualii manageri in leader.

Cei din Marketing si Comunicare cred ca vor avea foarte multi clienti in sala, nu-i asa?

Da, e bine sa vina pentru ca-si vor intelege mai bine clientii si implicit vor putea comunica mai bine cu ei si pentru ei. Daca fiecare participant la Conferinta pleaca de-acolo cu macar doua idei clare pe care vrea sa le puna in aplicare din ziua urmatoare, deja inseamna ca am reusit o schimbare majora.

Am fost la mai multe conferinte de-ale lui John Maxwell si am apucat sa vad ca toti cei din sala au plecat de-acolo cu un leverage foarte mare de-a face lucruri, chiar daca ulterior el se mai estompeaza. Drive-ul conteaza dar binenteles si mediul in care primesti informatiile. Noi vrem ca la conferintele noastre si partea de networking sa fie importanta. Vrem sa construim o ocazie la care te-ntalnesti cu oameni la fel ca tine, cu oameni inteligenti, care vibreaza la acelasi sistem de valori, care au aceleasi asteptari de la viata si alaturi de care poti construi lucruri.

maxwell-3