Aveti rabdare, c-o moarte toti suntem datori!

N-am cuvinte sa incadrez „violenta” subtila a ultimului spot Millenium Bank.

Tuturor ne place tehnologia, toti avem vise si asteptari, unele atat de profunde incat ne joaca feste si ne orienteaza din subconstient alegerile curente.

Spotul Millenium Bank spune de fapt „Urmeaza-ti Visul !” dar o face intr-un fel extrem de original. Cu alte cuvinte, „Urmeza-ti Visul” cat mai ai timp pentru ca imbatranesti si … mori !

Laudabil mesajul pana la un punct, nimic de zis. Tehnica de abordare mizeaza insa pe generarea memorabilitatii prin „violenta”.

Scopul scuza probabil si aici mijloacele…

Categorii:Campanii

5 răspunsuri »

  1. Draga Anonimule,

    Ce-ar trebui sa inteleg daca, sa zicem, as mai pune un „a” in cuvantul tau ? Sa inteleg ca spotul nu e suficient de violent pentru tine ? Sa inteleg ca tu te consideri nemuritor ?

    Fii te rog mai explicit !

  2. Scuze, „Anonimul” MatRE estem… Pur si simplu este cam dificil dpdv tehnic sa comentezi pe blog. Ce tastezi apare cu intarziere, poate se mai poate „surubari” cate ceva. Ca sa reusesc sa intru in casuta pt nume mi-a luat vreo doua minute… Acu’ am mai meditat la povestea cu Millenium Bank: ai info despre data cand a fost facut spotul lor (originalu’, nu asta dublat)? Ca poate oamenii au fost ok si inspiratia pt Money Express a fost in sens invers… Stima!

  3. Sal’tare MatRE,

    No problemo, verificam platforma dupa vacanta asta. Multumim pentru recomandari.

    In ceea ce priveste spotul Millenium Bank, campania a fost regionala, mesajul a fost acelasi si binenteles mai departe de cuvinte.

    Discutia pe care am incercat s-o pornesc a fost in jurul eticii metodei ce da pana la urma memorabilitate in acest caz.

    Avem oare voie, ca „breslasi” publicitari, sa intindem atat coarda ? A fost de fapt „subtire” ? Facem chiar orice pentru bani ?

    Poate ca sunt complet deplasat si, de fapt, daca o campanie duce catre succes si vinde bine nu mai intereseaza pe nimeni varianta de manipulare folosita pe creierele consumatorilor …