Reinventand o campanie electorala

E clar, Primaria, fie ea si de sector reprezinta inca rampa de lansare in afaceri de amploare cu bani publici, ce ajung pana la urma “pe persoana fizica”. Stau si ma intreb cat de greu sa fie sa faci politica in Romania ?! De ce reusesc foarte multi, prea multi, corigenti in acest domeniu, pe care nu indraznesc sa-l numesc “profesie” ?

“Vreau sa fiu Primar”, “Puterea ne-a furat”, “Bordurile alea nu-s ale mele”… numai titluri reusite zilele astea, pe diversele fluxuri de comunicare din on si off- line.

Vreau sa vand si eu borduri din China, vreau sa primesc si eu apartamente, sa cumpar un magazin pe persoana fizica, vreau sa fac si eu schimb de terenuri cu o bucata de Herastrau.

Nu stiu, credeti ca ma poate ajuta cineva ?Banuiesc ca organele statului care “traiesc” cu bani de la buget, adica de la fraieri, n-ar avea nimic impotriva. Pentru ce sa mai fii creativ, sa-ti muncesti creierii inventand tot felul de prostii ?! Primaria e de mine frate!

Cand am auzit prima oara la “Marketing Arena” ideea lui Naumovici de resuscitare a politicii romanesti, am ras. Iata ca pana la urma visul se implineste pentru Bogdan, pus in aplicare pe campania lui Cozmin Gusa la Primaria Capitalei. Stie Naumovici pentru ce s-a apucat sa-i reinventeze maniera de promovare electorala a d-lui Gusa.

Ia ziceti, pe voi va intereseaza sa candidati la niste posturi de consilieri la Capitala?

Aveti de unde sa luati borduri ? Credeti ca mai e de cumparat vreo bucata de Bucuresti, pe persoana “voastra” fizica?

Categorii:Campanii