Tot Clientu’, Saracu’ !

Am avut, din pacate, ocazia in ultima vreme sa spun de prea multe ori: Tot Clientu’, Saracu’ ! Nu stiu cum naiba se face, ca exact agentiile de media, care ar trebui sa gireze cumva cresterea volumelor pe diversele medii de comunicare, exact ele nu-si fac treaba.

Mi s-ar parea normal ca agentiile mari de media sa aiba contracte cu toti furnizorii cunoscuti in asa fel incat sa fie in stare, garantandu-le acestora volume si un grad de ocupare judicios, sa obtina preturi optime. Probabil, prea putine agentii de media sunt interesate de asa ceva si prin urmare majoritatea dorm in ghete!

Nu cred ca e in nici un fel multumitor sa atarni la usa un brand rasunator de agentie media internationala si de fapt cumpararea s-o faci prin alte agentii care au deal-uri mai eficiente la nivel local. Daca esti cu adevarat MARE ar trebui sa joci ca atare, altfel esti doar un Pisoi deghizat in Leu.

Vine atunci, cum spuneam, tot Clientu’ si spune Agentiei ca vrea un anume gen de media, neconventionala sau nu, sau un anume furnizor. Abia atunci cineva din mareata agentie catadicseste sa ceara oferta. Cel mai des nu stie, de fapt, ce sa ceara …

Nu vi se pare ca acest gen de business e toxic? Ce rost mai are agentia in acest proces de achizitie? Poate ea garanta pret / volum / grad de ocupare?

Poate garanta ceva, pana la urma?

Categorii:Scandal