Mobile Marketing – Optimism vs. Pesimism

Un eveniment interesant, marca Evensys, a avut loc in urma cu cateva zile, mai exact pe 16 octombrie, la Howard Johnson. Evenimentul a fost dedicat in intregime catorva teme interesante de Mobile Marketing.

Asa cum spun organizatorii, “Evenimentul ofera companiilor o excelenta ocazie de a identifica cele mai eficiente metode de comunicare cu clientii, de a descoperi ultimele instrumente mobile ce pot contribui la succesul campaniilor de marketing si de a intelege in profunzime cele mai bune practici prin intermediul studiilor de caz prezentate”.

Nu punem la indoiala necesitatea unui astfel de eveniment, deoarece o nisa are nevoie, in primul rand, de astfel de sustineri pentru a fi cu adevarat consolidata. Ceea ce este oarecum dezarmant ar fi concluzia unei anumite parti a publicului conform careia exista oportunitati enorme pentru publicitatea pe telefonul mobil in Romania, dar cam lipsesc companiile doritoare sa ruleze astfel de campanii.

Utilizatorii sunt dispusi sa accepte reclamele pentru a primi diverse reduceri, bonusuri, informatii hot, iar advertiserii pot selecta cu precizie grupul tinta vizat de campaniile de promovare, dupa o serie intreaga de criterii stricte.

Categorii:Evenimente

Etichetat ca:, ,