Shockvertising, la moda in 2009

shockvertising

Site-ul Trendhunter.com a publicat recent un top al tendintelor pe 2009, de la fashion la arhitectura, de la design la gradinarit. Printre tendinte se regaseste una singura legata de advertising.

Asadar, pe locul 16 in top se afla tendinta in publicitate care-si spune SHOCKVERTISING 2.0 (Internet Culture).

Nu e nimic nou, doar ca, acum, cu ajutorul blogosferei si youtube-ului, orice act de shockvertising va fi mult mai rapid raspandit, asa cum s-a intamplat cu o campanie pentru Dexter, cand intr-o vitrina de mezeluri aparea o mana de om inghetata si plina de sange. Doar ca in 2009 socul va fi dus la extrem, spun cei de la Trendhunter.

Asteptam sa vedem cu ce ne vor soca agentiile locale, probabil cu cartoane si spoturi filmate cu handy cam.

De mentionat ca pe locul 1 in topul tendintelor se afla hainele home-made. Materialele sunt la alegere: prosoape, draperii si ce mai aveti prin casa.

4 răspunsuri »

  1. Criza sau nu… cand vom avea un „soc” cultural bun ? Morbidul si uratul (lipsit chiar si de estetica uratului) inseamna progres? … Astept sa ma socheze un print sau o reclama si sa exclam ” wow, fantastic!” -si in sensul bun . 😉

  2. @ paul,

    intr-o forma sau alta comertul cu „moarte” poate imbraca tot felul de materializari. In plus, va suscita interes mult mai mare intotdeauna.

    Din pacate suntem oameni si claditi astfel incat sa ne fie teama. Ne conservam … Unii, insa, fac bani cu asta.

    Multi bani …