Mama digitala fata in fata cu fiii marketingului

Oamenii de marketing s-au prins in sfarsit cum folosesc mamele web-ul 2.0., in urma raportului foarte insightful „Digital Mom„, realizat de Razorfish si CafeMom. Prima parte a studiului se bazeaza pe interviuri cu 1500 de mame care folosesc Internet 2.0.

Iata si cateva din lucrurile interesante pe care le-am aflat de aici:
65% dintre mame folosesc site-uri de social networking, 56% site-uri de SMS si 52% se joaca online. Asadar, daca credeai ca jocurile online sunt ceva de nisa, pentru adolsescenti, intarziati sau nu, iata ca si mama ta ar putea fi printre aprigii jucatori. Daca e sa luam cazul Romaniei, probabil ZUMA e in top, dar trebuie studiat, nu ma pot baza doar pe vizitele mele prin birourile cu multe mame:).
digitalmom

O alta concluzie a studiului e ca mamele sub 35 de ani folosesc site-urile de social networking, iar cele mai in varsta cauta mai degraba informatia pe net. Daca nu a reusit casnicia, poate e bine sa ai ceva de back up pe myspace, facebook, hi5. Studiul mai arata ca femeile care au copii peste 12 ani se joaca mai mult decat cele care au copii mai mici.

40% dintre mamele intervievate si-au cumparat in ultimele trei luni haine de pe net, in timp ce doar 21% au achizitionat produse electronice. Mamele digitale petrec in jur de 18 ore pe saptamana online, ele fiind membre active ale comunitatilor virtuale.

In fine, Raportul arata ca mamele digitale pot fi impartite in 5 segmente, in functie de personalitatea lor: mama careia ii place sa se exprime liber, mama utila, mama careia ii place sa intre in tot felul de grupuri, mama cautatoare de informatii si mama hiperconectoare.

Concluzia marketerilor: mamele digitale pot fi considerate un nou grup tinta. Cred ca mai e un pic pana va aparea si Digital Dad.

Categorii:News

Etichetat ca:, , , , ,

2 răspunsuri »

  1. @zahdiva,

    n-am inteles la care din cele 5 categorii te referi ?

    Daca le vezi pe toate facand asa ceva, s-ar putea sa fie nevoie de casti cu conectori speciali …