GfK vrea sa ne citeasca emotiile

Esti la Carrefour, printre rafturi, obosit dupa o zi de munca. Ora e cam 20:30, imbulzeala mare, casele sunt aglomerate, motive destule sa te enervezi, nervii nu mai sunt chiar la locul lor. Ajungi in fata unei conserve de peste care chiar iti place.

Cat de bucuros o sa fii in momentul ala, avand in vedere cele spuse mai sus? Raspunsul la aceasta intrebare se pare ca-l are GfK.

“Compania de cercetare de piata a anuntat ca este in curs de dezvoltare a unui program care poate analiza emotiile persoanelor prin intermediul expresiilor faciale afisate de acestea, informeaza Brand Republic.
Firma de cercetare de piata cauta continuu sa obtina insight privind modul in care si motivele pentru care consumatorii iau anumite decizii de cumparare.

Reprezentantii GfK spun ca noul program va fi capabil sa masoare emotiile unei persoane atunci cand aceasta urmareste o reclama sau testeaza un nou produs”.

Nu e Big Brother, e doar o analiza mai fina a consumatorului. Un focus group la scara larga, din care castigatori vor iesi intotdeauna oamenii din spatele oglinzilor.