De cativa ani incoace Romania o duce bine la capitolul festivaluri. Indiferent ca sunt ghosturi sau ca participa cu lucrari copiate, ce conteaza e ca lumea apreciaza ideile romanilor. Cea mai noua isprava e premiul luat de Leo Burnett: Bronze Lion in cadrul festivalului de la Cannes, in categoria Media pentru campania “The Dinosaur Exhibition”, realizata pentru Muzeul National de Istorie Naturala “Grigore Antipa”.
Campania “The Dinosaur Exhibition” s-a desfasurat in februarie 2008 si a presupus promovarea uneia dintre cele mai mari expozitii cu dinozauri din lume, pe care a gazduit-o Muzeul Antipa. Cu ajutorul muzeelor locale de istorie naturala, au fost imprastiate simulacrele din spuma poliuretanica ale relicvelor unui Tyranosaurus Rex.
O lucrare pe cat de frumoasa, pe atat de neconventionala.
De mentionat ca in categoria Media, marele trofeu a fost castigat de agentia JWT Tokyo pentru campania Kit Kat Mail.
Categorii:Campanii, Neconventional, News
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.