Intersectia cu Mobilul

articol de Marian Costache

Intr-un articol interesant pe care l-am zarit recent pe site-ul IAA, doi reputati domni din zona de Interactive, Mugur Patrascu si Calin Rotarus, isi dadeau cu parerea despre evolutia Mobilului ca mediu de comunicare in 2010.

Screenshot_2021-03-20 INTERNETICS Călin Rotarus, ARBOinteractive În 2012 piaţa de publicitate online va atinge 110 milioane[...]

De ceva vreme auzim in stanga si in dreapta despre explozia cate unui canal inovativ. La debutul fiecarui an se fac speculatii. De data asta insa, parerile sunt mai rezervate si mult mai realiste. Poate si contextul crizei tempereaza.

Sigur, atat Calin cat si Mugur au avut sustineri pertinente. Daca ar fi in continuarea lor sa-mi exprim cumva un punct de vedere, acesta ar fi ca Mobilul ca si mediu de comunicare are sanse mult mai mari de utilizare impreuna cu un altul, fie el conventional sau nu.

Adica, mai clar, as miza pe utilizarea Mobilului intr-un sistem Cross Media de promovare!