TomTouch – jocul de-a publicitatea in statia de autobuz

Intr-un articol publicat zilele trecute pe IQads am aflat ca exista o companie specializata in Info Chioscuri, care a “virat-o” recent si-n zona de outdoor/indoor interactiv.

TomTouch, departamentul de Advertising Interactiv al companiei CS Vision a derulat deja doua campanii, una pentru Romtelecom si alta pentru Pepsi Romania, urmand sa faca cifre importante pe zona asta.

Interesanta initiativa, nimic de zis, e bine ca avem si in Romania vizionari, oameni curajosi si dispusi sa-si riste banii in chestii inovative, ramane de vazut ce clienti interesati vor comunica astfel.

Incercam sa ma gandesc daca as fi dispus sa ma joc pe un astfel de ecran pana cand mi-ar veni autobuzul. Voi ce ziceti ?

6 răspunsuri »

  1. eu una m-as juca….daaaaar! m-as gandi totusi cate degetele unsuroase s-au perindat pe-acolo si mi se face pielea de ‘galina’ numai la acest gand. Cred ca or sa aiba soarta mult aclamatelor info touch-uri, plantate cu mandrie prin marile urbe, de care s-a ales praful (marea majoritate..) Iar cele care inca mai stau in picioare, arata mai ceva ca mesele din cantinele studentesti plus alte urme dubioase….singura chestie care lipseşte de-acolo e „Ghiţă was here“ scris cu carioca…

  2. @ Maria,

    Inovatia, inclusiv cea in comunicare, e o chestiune care implica riscuri.

    Felul in care functioneaza acest gen de aplicatii este dat cumva si de masura bugetului investit si nu doar de nivelul mediu de educatie al publicului tinta …

  3. @ Maria,
    Campaniile publicitare cu aplicatiile interactive au un impact deosebit de puternic asupra trecatorului, il provoaca, il atrage, il amuza. Ele au o durata de expunere relativ redusa iar monitoarele erau destul de curate cand le-am vazut eu.
    @ Marian,
    Perfect adevarat, degeaba ai dat bani pe terminale interactive daca nu te ingrijesti ca aplicatia care ruleaza pe acestea este deopotriva utila si interesanta pentru cetateni. Si daca nu le mentii in stare de functionare.

  4. @ monica,

    Pari destul de implicata, sa-nteleg ca esti din echipa TomTouch ?

    Daca stii ce proiecte urmeaza si poti sa ne desconspiri ceva, am fi incantati !

  5. @ marian,
    He, he, m-ai prins! Vorbesc cumva cu Marian Costache de la Motion Vision Communication?!
    Ca sa deconspir ceva planuri de ale noastre, ne axam pe proiecte speciale interactive, adica amenajari de spatii, in general mari. In aproximativ o luna un proiect drag noua va deveni public.
    De asemenea testam tehnologii noi. Nu pot dezvalui mai mult deocamdata, dar are legatura cu mai multe atingeri simultane pe aceeasi suprafata.
    Cam asa.

  6. @ monica,

    Da, eu sunt acel Costache. Blogu’ asta e orientat catre Neconventional si Comunicare Inovativa, esti deci oricand binevenita sa ne scrii cate ceva despre proiectele voastre speciale !

    Jos palaria pentru cei care continua sa aiba mintea deschisa catre noutati chiar si-n vremurile astea ! Felicitari inca o data !