Sa Facem “POC”!

“Meandrele Concretului” sunt pentru furnizorii de outdoor romani mult prea sinuoase.

Nu stie de fapt nimeni, in mod cuantificabil, cui si de ce vinde. Treaba asta se tot intampla de niste ani buni asa, macar de vreo douazeci, daca ma-ntrebati pe mine. Sigur ca in conditii favorabile, de crestere economica, nu-si punea nimeni probleme prea profunde. Contractele se semnau oricum, banii veneau …

De ceva timp, insa, schimbandu-se major situatia, dintr-o data evaluarile cantitative de audienta au capatat insemnatate. Prin urmare mai multe companii de outdoor s-au hotarat sa lanseze campania “POC”, ca piesa centrala a unui studiu de audienta.

Campania s-a derulat exclusiv pe mediul outdoor, în perioada 25 ianuarie – 28 martie, în Bucureşti şi în principalele cinci oraşe din ţară: Braşov, Sibiu, Timişoara, Iaşi şi Constanţa.

Creatia si media planul campaniei “POC” au fost realizate cu sprijinul Starcom.

Pare ca studiul care s-a bazat pe rezultatele excelente pe care le-a obtinut aceasta campanie (63.7% recunoastere promptata pentru POC sau faptul ca 6% si-au amintit de “POC” ca prima optiune dupa doar 4 saptamani) va mai imprastia putin din nebuloasa existenta in jurul audientelor din publicitatea outdoor.

Rezultatele au fost explicate atat datorita bunei acoperiri cat si datorita vizualului de impact (45.7% au retinut imaginea si mesajul). Acestea sunt dovezi clare ale faptului ca outdoorul ramane un canal media cu care se poate transmite in masa, fiind foarte aproape de consumator din toate punctele de vedere.

Ah, am uitat, toata cercetarea asta s-a referit exclusiv la outdoor-ul static si nicidecum la cel mobil. Acolo era foarte clar ca mesajul catre consumator poate ajunge cat de aproape vrei …