Calvin Klein a inlocuit top modelele cu QR codes

articol de Marian Costache

Weekendul trecut, brandul Calvin Klein Jeans si-a inlocuit 3 panouri publicitare (2 in New York si unul in Los Angeles), nu cu inca o sarja de super modele, ci cu QR codes.

Exact! Patratelele alea parca desprinse din Space invaders, care vin din Japonia si care se pare ca o sa inlocuiasca din ce in ce mai mult reclamele obisnuite.

Sub ele se poate citi mesajul „Get It Uncensored”, semn ca smartphone-urile trebuie puse la treaba ca sa vada povestea pana la capat.

Asa ca daca treci prin fata lor si ai agregatul la indemana, fotografiezi codul si poti vedea in exclusivitate o reclama de 40 de secunde cu 5 super modele.

Dupa care, userii pot sa sharuiasca codul spotului pe facebook sau pe twitter. Panourile au marcat premiera oficiala a campaniei publicitare de toamna a Calvin Klein Jeans.

Inca in faza de test pentru Calvin Klein, billboardurile vor sta pe strazile New York-ului mai putin de o saptamana. Daca spoturile vor fi insa indeajuns de vizionate, ne putem astepta la panouri similare pe viitor si din partea altor branduri, pentru simplul fapt ca QR codes ajuta advertiserii sa-si masoare mult mai bine impactul reclamelor.

La noi, cea mai recenta campanie bazata pe QR codes care-mi vine in minte e cea realizata de Heineken, insa nu stiu cat de bine a functionat.

Tu ce zici? Ai scanat vreodata un QR code?

2 răspunsuri »