Nou in marketing: audio branding!

Trupa americana Bluebrain a lansat primul album care-si schimba piesele in functie de locatia in care te afli atunci cand il asculti.

Albumul „National Mall” este disponibil doar ca aplicatie de iPhone, folosind GPS-ul pentru a identifica locatia ascultatorului.

Smecheria e ca muzica va incepe doar cand ascultatorul ajunge in parcul in care se afla Washington Monument, acolo unde mai multe locatii au fost geo-tagguite, (scuzati expresia).

In fiecare punct poate fi o anumita parte din album, ca o rasplata pentru ascultatorul care gaseste toate locatiile de unde poate asculta muzica.

Locatiile sunt fixe si vor ramane asa timp de 10 ani de acum inainte. Albumul e o combinatie reusita intre un album si un ghid audio, dand posibilitatea ascultatorului sa descopere portiuni din parc pe masura ce asculta parti din album.

Stiu ca e o limita destul de enervanta, faptul ca unele piese se aud doar in anumite locatii, dar ganditi-va ce campanii s-ar putea face bazate pe branding auditiv, in care userii sa trebuiasca sa descopere anumite mesaje cu care sa participe la promotie.

Sau de ce nu, anumite parole cu care sa poata intra in cluburile de pe Lipscani, de exemplu.

Posibilitatile sunt nelimitate, sa vedem cine le va pune primul in aplicare.