Ce s-ar putea spune despre romanii de-aici din Romania lui 2011?
Ca-s inventivi?! Ca-s harnici?! Ca-s studiosi?! Ca-s cinstiti?!
Poate. Desi, in fiecare zi vin dovezi in cu totul alte directii.
Exista totusi o intrebare la care poti raspunde fara dubii. Sunt oare romanasii nostri petrecareti? Da frate, chiar sunt! Parca n-a fost nicicand mai actuala zicala “am un LEU si vreau sa-l BEU”!
Daca acesta e contextul si-acesta e publicul, iata un brand, Golden Brau, care a stiut sa-si asume petrecerea si a instalat cu curaj panouri cu trimitere directa la atmosfera de Gratar.
Un singur atuu lipseste, anume mirosul … Aroma de afumatura ar fi completat cu succes comunicarea dar probabil ca lipseste doar deocamdata.
In campaniile similare ce vor urma pe aceasta categorie, probabil ca va fi inclus discret in panourile fixe sau mobile, spre deliciul trecatorilor si-asa fara prea mare chef de munca …
Fara studii in spate ma hazardez sa afirm ca mirosul de mici la gratar ar fi avut impact mai mare decat tot panoul, care ar fi ramas la rolul de suport in comunicare. Executii vizual creativ s-au mai vazut, dar miros de gratar fara sa fie si un gratar pe bune inca nu s-a simtit 🙂
Ha, ha, noi am reusit asa ceva !
Am „falsificat” recent un gratar, in cadrul unei campanii pentru un retailer care vinde diverse si binenteles si … gratare !
Uite aici :
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.231247950243201.62540.153556174679046&type=1