Budweiser: sut si golesti paharul

Daca lucrati in domeniu, probabil ati auzit de multe ori expresia „ideea asta e prea advertising”. Ce ar insemna asta? Ei bine, cand o idee e prea advertising e un alt fel de a spune ca e o idee proasta, prea „old school”, care s-a tot facut de cand lumea si pamantul, si care nu vine la pachet cu o minima „jmekerie”, prin care sa dea macar pentru cateva momente impresia consumatorului ca vrea de fapt mai mult de la el si de la viata in general.

Ma intreb cum o fi considerat clipul de mai jos, pentru Budweiser. Ce ma face sa ma gandesc ca e totusi advertising e felul in care e facuta prezentarea: cat mai bombastica, cu voiceover de film, ca sa para cat mai grandioasa. Ar mai fi cliseizarea unui film, Tron, prin felul in care sunt costumati jucatorii, cu dungi de neon.

Nu stiu daca e prea advertising, dar simt, cumva, ca e o idee buna acolo, fie si numai penru ca a venit cu ideea unui gol pe intuneric ca sa sublinieze noul ambalaj al berii. Ziceti si voi.