Un bărbat cu nume de brand

Este deja un loc comun să îți oferi o parte a corpului pentru a face reclamă unei companii sau unui produs. Însă un american a avut o idee și mai tare, deși controversată, relatează CNN.

Jason Sadler, 30 de ani, a decis să își vândă drepturile asupra propriului nume de familie unei companii, în schimbul sumei de 45.500 de dolari. Cum mama sa divorțează, iar el poate să renunțe la numele de familie de până acum, a hotărât să își scoată la licitație disponibilitatea de a împrumuta timp de un an titulatura unei firme.

Astfel că de la 1 ianuarie el se va putea numi Jason Headsetsdotcom, desigur dacă justiția va aproba această idee.

Sadler, viitorul domn Headsetsdotcom, este un specialist în comunicare și absolvent de design grafic. El a mai câștigat alte câteva zeci de mii de dolari purtând în spațiul public tricouri cu sigla unor companii.

Deși mulți văd inițiativa lui drept o publicitate ieftină, bărbatul a declarat că va folosi banii obținuți pentru ”alte idei amuzante de marketing”, 10 la sută din ei urmând să fie donați în scopuri caritabile.

În plus, după 2013, intenționează să își vândă din nou dreptul de a purta orice nume de companie sau, după cum a spus, ”poate va trage la sorți un nume din cartea de telefon”.

Articol scris de Marian Chiriac.

Marian Chiriac este jurnalist si blogger (www.alerg.ro). Când nu aleargă îi place să privească realitatea din jur.