Prin Bucuresti cu 2 in 1

Zilele trecute am simtit nevoia unei extravagante si cum nu eram foarte prins mi-am zis ca mi-ar placea sa dau o tura cu autobuzul prin oras, mai cu seama ca este in derulare de ceva vreme o campanie pentru DERO, pe tranzit. Recunosc, mi se-ntampla rar sa merg cu autobuzul, prin urmare, orice escapada de acest tip e un moment de revelatii diverse.

dero

Daca n-ati mai fost recent cu autobuzul sa stiti ca e misto, parca e tot mai misto. In mod clar e mult mai mult confort. Oamenii sunt insa mai inchisi in ei insisi si mai izolati, majoritatea butonand gadgeturi. Vazand asta ma gandeam la celebra “transa urbana” termenul despre care am citit ca defineste genul asta de izolare. Sa nu va ganditi ca numai pustii erau absorbiti de gadgeturi. Am vazut doamne de peste 40 de ani care faceau la fel. Ce sa zic?! Traiasca Facebook!

Deci, la oamenii astia cum sa ajungi cu un mesaj, cum sa-i scoti o clipa din ale lor?

Ah, era sa uit. In autobuzele DERO miroase conform noii retete 2 in 1 si te-ai astepta doar ca doamnele sa fie mai mult interesate de asta. Insa, pe parcursul calatoriei mele cu autobuzul am ascultat zambind cum cativa domni, dupa ce au identificat de unde vine mirosul si dupa ce au discutat despre solutia tehnica, au inceput sa-si impartaseasca unii altora cum spala ei rufele si despre calitatile detergentilor pe care-i folosesc.

dero 2

Ce sa zic, m-am dat jos din autobuz pe ganduri…

Mi-am dat seama ca societatea evolueaza si ca se produc mutatii vizibile. Preocuparile casnice nu mai fac parte in mod exclusiv din obligatiile femeilor. Gadgeturile au o tot mai larga raspandire si mijlocesc scufundarea in ceea ce se cheama “transa urbana”. Din fericire insa, pentru noi ca si comunicatori acest gen de consumator trebuie totusi sa respire si atunci vizual-olfactivul devine o solutie de abordare.  Reactiile vor fi mereu favorabile daca parfumul sau, dupa caz, aroma este de calitate si merita comunicata.

Hai ca va las, c-am pus niste rufe la spalat. Cu ce? Cu 2 in 1 binenteles! 🙂