Outdoor revolutionar sau bullshit frumos impachetat?

Ce ti-e si cu publicitatea asta, din ziua de azi! Daca nu faci buzz, ramai anonim, deci, cu mai putini clienti. Daca faci campanii corecte, care arata bine, dar nu revolutioneaza neaprat industria, ai sanse mari sa-ti pastrezi clientii, dar scorul de PR si awareness e cu siguranta in cadere libera.

Asa ca, mai toata lumea, incearca sa se dea peste cap, in materie de inovatie. Sa vrei sa fii mereu original e cel mai mare cliseu. Nu mi-o luati in nume de rau. Sustin inovatia si lucrurile wow, care-ti iau fata de la primul view pe youtube. In acelasi timp, recunosc, mi-e din ce in ce mai greu sa diferentiez good guys de impostori. Ma uit la o executie care are un film de prezentare nemaipomenit, cu milioane de vizualizari si incerc sa-mi dau seama daca e smecherie de marketing sau campania respectiva chiar a dat rezultate in vreun fel.

Asta luati-o asa, ca un preambul la clipuletul de mai jos. O companie a inventat panoul care se vede diferit in functie de pozitia din care te uiti la el. Asemeni ascutitorilor chinezesti din vremuri de demult, (pentru cei mai batrani). In special, diferenta vizuala e aplicabila la tandemul parinte/copil.

Societatea pentru care a fost lucrata executia este Anar Foundation, care lupta impotriva abuzurilor impotriva copiilor.

Hai sa vedem despre ce e vorba. Ce e? Inovatie, mega campanie, un nou mediu pentru outdoor sau doar bullshit frumos imbracat? Greu de zis, usor de vazut. Va invit la click!

4 răspunsuri »

  1. o utilizare inteligenta a lenticularului, melanj intre suport si mesaj

  2. Pe suporturi mobile nu merge cazul acesta particular. L-ati vedea pe mvcom?

    Revenind la filmuletul de mai sus, nici campania ANAR Found in sine nu cred ca are vreun efect in afara consumarii unui buget. Sa-i zicem deci bullshit – adevarul este ca-i frumos impachetat…

  3. @ Laurian,
    Cred ca pe MVcom-MAXI ar merge, fiind vorba de variante diferite pe verticala. Daca stau bine sa ma gandesc, as vedea chiar in trafic o executie cu doua variante ale aceluiasi vizual, una pentru soferi si alta pentru pietoni. E de discutat… 🙂