Gherila MULTIsenzoriala la MID 2013

Iata ca a trecut si evenimentul Marketing in Direct 2013 de la Clubul Diplomatilor si pentru ca este inca foarte cald, vreau sa astern aici cateva impresii, acum cat mai zbarnaie neuronu’.

BlogPostMar05-13

Evenimentul n-a fost unul foarte amplu, ci a fost unul mai mult pentru cunoscatori si profesionistii din industrie. Au fost prelegeri care mi-au placut si pe care le-am considerat utile, dar au fost si unele ce mi s-au parut usor pe langa centrul meu de atentie. La o adica m-am dus si eu sa invat de la altii ce mai am de-nvatat din gherila si sa vad cum creste piata.

Legat de asta, de cresterea pietei de Gherila Marketing, am fost placut surprins sa constat ca lucrurile s-au asezat mult mai corect. Gherila nu mai este vazuta drept acel ceva exotic de la coada planului de promovare, pe care brandurile ajung sa-l faca doar daca mai raman bani. Nu, in niciun caz, nu!

Treburile s-au schimbat mult in ultimii ani, mai cu seama ca Marketingul de Gherila a-nceput sa fie luat in seama si de companii si branduri mari si nu a ramas in constiinta profesionistilor ca facand parte doar din solutiile de promovare ale afacerilor modeste, cu bugete reduse.

S-a vorbit despre reguli de baza in Marketingul de Gherila si despre stunt-uri stralucitoare, precum cel din “Push To Add Drama”, desi lucrurile nu s-au rezumat doar la atat. Audienta mi-a parut foarte deschisa si cu picioarele pe pamant, venita acolo clar in scop de informare.

Am prestat ca speaker in partea a doua a evenimentului, care s-a dorit eminamente aplicativa. Sustinerea mea a urmarit sa convinga audienta despre beneficiile Gherilei MULTIsenzoriale ca metoda de advertising si despre felul in care poate fi schitata o astfel de campanie. Spre final, pentru a nu parea abstract am dat cu mare placere cateva exemple din activitatea MVcom, cu toate ca nu asta a fost scopul principal al prezentei la eveniment.

Cu alte cuvinte, m-am dus cu mare placere la MID 2013 dar m-am intors cu si mai mare placere, vazand ca piata de Gherila a crescut si creste in continuare. In aceste conditii Gherila MULTIsenzoriala are sanse sa fie aplicata si mai sustinut deoarece reuseste sa adune de partea ei pe langa tehnicile din Gherila clasica si pe cele din Marketingul MULTIsenzorial.