Mancare nasoala si scumpa, reclama buna si ieftina

articol de Marian Costache

Nu am mancat niciodata la Gaudi Bistro. Stiu doar ca se afla in Bucuresti. Si nu stiam sincer de el, daca nu vedeam panoul de mai jos in Piata Romana, in fata la ASE.

gaudi 1

Primul gand a fost ca cineva a vrut sa se razbune pe respectivul loc, dupa ce n-a mai primit rest de la un chelner. Sau nu i-o fi placut ciorba in ziua aia. Dar nu. Cica asa au decis patronii localului sa se promoveze. O declaratie care circula pe net din partea lor spune ca ei sunt impotriva restaurantelor care se lauda, vrand sa “arate ca se poate si altfel”. 

#pretext

E ciudat ca pe site-ul lor comunicarea e cu totul alta, iar locul e chiar fita, se canta jazz, se mananca fructe de mare cu nume bizare si in general toata imaginea e una spalata. Citez: “…aici, la restaurantul Gaudi Bistro, mancarea devine un pretext pentru intalniri, revederi, stat la povesti cu prieteni dragi, pentru evadare prin intermediul gusturilor si al aromelor, un pretext pentru a descoperi lucruri noi, pentru a invata si a ne simti in largul nostru”. Mi-ar fi placut sa vad mai multa “nasoleala” si online sincer. De dragul consecventei. 

Revenind la campanie, s-a vrut viral si cred ca le-a iesit. Iar viralul in general vinde. Asa cum pe net dai click o data si-ti dai seama ca era spam, poate multi chiar o sa puna botul si o sa faca o vizita sa vada ce-i cu “caterinca” asta. Cat despre outdoor-ul cu pricina (am inteles ca sunt mai multe panouri in oras), lumea la inceput se mira, apoi pozeaza si pune pe net.

Productia e simpla si de impact, scris alb pe negru, deci fara costuri de creatie. Ca observatie, cred ca numele restaurantului ar fi mers scos si mai mult in fata.

gaudi 2

Nu cred ca e si genul de curiozitate care sa te impinga sa rezervi o masa acolo, dar asta nu vom sti niciodata. Daca cineva are nevoie de reclama de genul asta, e putin disperat dupa clienti. Dar asta poate stim noi, din bransa. Din afara, lucrurile sunt de fapt mult mai simple. Iar la finalul zilei lumea ramane in cap cu numele localului si poate cu o intrebare: “Ai auzit, fa, de restaurantul ala cu mancare nasoala si scumpa?”

4 răspunsuri »

  1. daca e scump nu ma duc, oricum ar fi…n-am bani de jazz si fructe de mare in oras , eu muncesc

    • Excelent! E bine ca stii exact ce vrei. Noi am vazut campania lor prin oras si-am comentat putin despre initiativa asta, usor iesita din comun. Atat. 🙂

  2. Publicitate. Asta-i bransa, Luca draga. Asta e specificul WeInvent. Banuiesc ca ai vazut asta. 🙂