S-a mai facut sau nu s-a mai facut?

Umbland prin Bucurestiul relaxat si gol, de vara, in cautarea unor campanii outdoor demne de fotografiat, imi dau seama ca tot pe laptop gasesti cele mai bune lucruri in perioada asta.

romania womenAsa ca m-am intors la basics, am luat la mana site-urile sa vad ce s-a mai intamplat in Romania neconventionala. Pe Ads of the World am dat peste o campanie facuta de McCann Erickson, probabil cu ceva timp in urma, pentru Asociatia Romana de Promovare a Drepturilor Femeii. O campanie sociala, asadar.

Arata destul de impresionant, ca executie, cu un receptor de telefon fix in forma de pumn, bagat in ochii unei femei. Mesajul: “Ridica receptorul si raporteaza abuzul”. M-am gandit si eu intr-adevar ca asta nu e chiar o problema de declarat la telefon public, (apropo, mai foloseste cineva asa ceva?), dar am zs ca puncteaza la capitolul idee.

Dau in jos sa vad ce zice lumea in comentarii, ajung si la unul care pune si dublura reclamei, zicand ca s-a mai facut, ca e plagiat etc. Ma rog, e trist dar se mai intampla. Dupa cum se vede, originalitatea adevarata te scuteste de astfel de incadrari, care-ti pot pune in pericol chiar si intreaga campanie.

femei copieDaca e o idee buna si mai ales pentru o campanie sociala, ar trebui sa ne bucuram ca salveaza vieti si nu sa ne-ntristam ca s-a mai facut in alta parte.

Voi ce ziceti?