Nu e asa greu sa gasesti un mix bun

articol de Marian Costache

Mai stiti campania Doncafe, de acum cativa ani, cea in care ni se spunea ca “E greu sa gasesti un mix bun”? Acum i-am gasit si “sora” mai mica, nascuta recent de agentia TH_NK. Brandul in cauza nu e o cafea, ci, o bautura racoritoare, J20. Campania se numeste “The Big Blend Theory” si are la baza o serie de spoturi (in final vor fi 20) in care se combina elemente din diferite arte, cat mai diferite intre ele, pentru a rezulta mixul magic. Asta fiind si mesajul pe care brandul vrea sa-l transmita, ca imbina cu bucurie multe arome pentru a fi pe gusturile cele mai alese.

Primul spot amesteca intr-un mod interesant cuvintele slam – poetului Massiah cu acordurile din Dvorak, cantate de Royal Philharmonic Concert Orchestra, iar urmatoarele duc povestea mix-urilor din J20 mai departe. Daca o sa va uitati pe youtube la clipuri, o sa dati peste muzica veche irlandeza combinata cu dans contemporan sau haiku-uri suprapuse pe Beethoven. Vorba poetului din spotul 2 al campaniei, “Lasa internetul sa ghiceasca care va fi urmatoarea miscare”. Clar, prima a fost una buna pentru TH_NK si J20.

Amestecul vorbeste, in sine, despre dezradacinarea din tipare, intr-o lume care vrea sa consume totul in viteza si este mereu in cautare de noi inspiratii. Intr-o astfel de lume conteaza mai putin fermitatea alb-negru si mai mult nuantele.