Dogvertising made in Columbia

Din cand in cand ne indreptam atentia asupra Americii Latine, acolo de unde vin adesea lucruri surprinzatoare. Curand, vom avea si un interviu cu cineva din zona, dar pana atunci hai sa vedem campania asta misto din Columbia.

Brandul de incaltaminte Hush Puppies s-a aliat cu basset hound-ul din logo-ul lor pentru o activare in store cel putin simpatica. Trecatorii care treceau pe langa catel, vedeau semnul de GPS, si intelegeau ca basset-ul ii va conduce undeva, fara a sti exact unde. Surpriza vine la final, cand vanzatorii de la Hush Puppies le inmanau vouchere sau discounturi la produsele din magazin.

Stiu ca de mult timp ma gandeam ca ar merge facuta o campanie in care ar putea fi folositi cainii vagabonzi din Bucuresti, fara a rani sentimentele nimanui, mai ales ale cainilor. De la campanii sociale, pana la orice altceva, cred ca orice idee e binevenita, asa ca daca va vine ceva in minte, folositi cu incredere rubrica de comentarii.