Voi de unde luati muzica pentru reclame?

Muzica de librarie nu va inceta niciodata sa existe, oricat de neincapatoare ar deveni librariile alea digitale. E muzica pe care o auzim in 90% din reclame si toata suna cam la fel, pentru ca de cele mai multe ori e facuta de un singur om, incercand sa pastiseze tot ce se poate, incat sa fie la limita drepturilor de autor.

Culmea e ca genul asta de muzica place mult oamenilor de marketing, in defavoarea pieselor originale, preexistente sau a muzicii compuse special pentru spot. Totul e de la pret. Cu aproximativ 50 de euro, cumperi ceva cat de cat ok. Cu cat vrei ceva mai original, cu atat urca si pretul, dar si sansa ca lumea sa nu te amestece cu altii e mai mare.

Niste domni de la o agentie din Miami au avut o idee geniala. Sa ia muzicienii de strada intr-un studio, (apropo, e si un violonist roman pe acolo) si sa-i puna sa inregistreze creatiile proprii pentru o altfel de biblioteca. Povestile lor apar pe site-ul The Street Music Library, tot de aici le puteti si cumpara compozitiile.

Ati retinut, da? Muzica de librarie e buna, dar e ca si cum vrei sa impresionezi printr-o haina pe care o poarta deja tot orasul. Asa ca, mai bine te distingi printr-o piesa originala, conditia e sa fie “taiata” la fix pentru reclama.