Experiente cu Gust in Plaza Romania si Bucuresti Mall

Nu mai e un secret pentru nimeni, cand vine vorba despre Neconventional si Experiential ciulim urechile si ne bagam nasul in toate oalele. Pentru ca am sesizat ca de ceva vreme Plaza Romania si Bucuresti Mall s-au aliniat in directia asta, le-am facut o vizita si-am stat de vorba cu cei implicati in acest switch, respectiv Simona Badea – Marketing Specialist si Atilla Aydemir – CFM Director.

poza pandora 5

M.C.: Ne gasim aici, in bucataria ta, de la Plaza Romania, o bucatarie in care s-au gatit o serie de evenimente minunate, din 2014 incoace.

S.B.: Chiar asa! Si-acum suntem in proces de pregatire pentru ca organizam pentru clientii Plaza Romania un concurs de gatit LIVE.

M.C.: Acum inteleg de ce m-ai invitat aici.

S.B.: Pentru ca vrem sa fim, ca atmosfera, cat mai aproape de acest concurs si vrem sa sxplicam celor interesati ce pregatim pentru ei. Acest eveniment este unul in premiera, ce se va desfasura in paralel atat in Plaza Romania cat si in Bucuresti Mall. Am incercat sa venim in intampinarea nevoilor clientilor, realizand un eveniment pentru ei, pentru comunitate, pentru cei care se afla in apropierea centrelor comerciale, pentru ca asa cum bine stim, romanii sunt iubitori de show-uri gastronimice si…

M.C.: De gust bun!

poza pandora 3

S.B.: Da. Suntem siguri ca printre clientii Plaza Romania si Bucuresti Mall se gasesc bucatari iscusiti.

M.C.: Autodidacti!

S.B.: Si dorim sa-i aducem sub lumina reflectoarelor.

M.C.: Am inteles, deci voi pregatiti acum acest Cooking Show dar asta este doar o parte din ceea ce ati facut in ultima vreme.

poza pandora 2

S.B.: Sigur, in afara de acest concurs am avut in ambele centre comerciale un eveniment minunat – Beauty Tunnel – adresat atat doamnelor cat si domnisoarelor. A fost o lectie concentrata de ingrijire personala. Deoarece Plaza Romania se adreseaza in principal familiilor am incercat prin acest eveniment sa fim aproape de mamele care, fiind ocupate cu jobul lor, cu copii lor, nu au tot timpul disponibilitatea de-a se informa despre zona de beauty. Nu am avut doar lectii de machiaj sau coafura ci si workshopuri despre tendintele din moda pentru primavara si vara 2015. Acestea din urma au fost realizate impreuna cu Fundatia Calea Victoriei.

poza pandora

M.C.: Cu alte cuvinte a fost o sesiune sustinuta de learning.

S.B.: Da. I-am avut ca invitati pe Sorin Papacioc si pe Cori Gramescu. Ei le-au oferit doamnelor sfaturi despre hair styling, despre nutritie si despre cum sa adopte un stil de viata sanatos. Pentru ca Beauty Tunnel a fost un real succes, ne dorim sa-l extindem si pentru perioada verii. Dorim sa venim de asemenea cu sfaturi utile pentru clientele noastre, despre cum sa-si protejeze tenul, cum sa-si ingrijeasca parul, cum sa se pregateasca pentru sezonul calduros.

poza pandora 4

M.C.: Inteleg. Deci Beauty Tunnel a fost intr-adevar de referinta, Cooking Show-ul urmeaza…

S.B.: Da. Inscrierile sunt in toi, astfel ca ii asteptam pe toti cei pasionati de gastronomie sa consulte paginile de Facebook Plaza Romania si Bucuresti Mall, precum si www.concursdegatit.ro si sa participe. Vor fi premii consistente in bani, precum si cursuri de gatit oferite de ICEP Hotel School.

M.C.: Suna foarte gustos, sunt convins ca veti avea audiente mari ca si pana acum. Mi se pare foarte interesant ca vreti sa claditi experiente in jurul consumatorilor si sa-i faceti sa revina, ca aveti deja o comunicare care este centrata nu doar pe individ ci pe familie si mi se pare foarte puternica platforma asta si va doresc succes!

S.B.: Multumim!


La ora la care public acest articol stiu deja ca de mare parte din proiectele Plaza Romania si Bucuresti Mall se ocupa Pandorra. Sa le uram succes pe mai departe!