Culori care sa zambeasca? Culori care sa injure? Brandul de oja de unghii OPI le are pe toate. Intr-un alfabet realizat special pentru cea mai recenta campanie, gandita de DAN\Paris. Alfabetul poate fi accesat de fanii brandului prin intermediul unei aplicatii de smartphone, care transforma chat-ul intr-o distractie colorata, in care fiecare litera are culoarea ei aparte, iar puse laolalta pot da nenumarate combinatii.
In spotul de lansare litera A se prezinta ca fiind „classy, dar si obraznica, dupa cum spune mama mea”, introducandu-ne astfel in lumea OPI.
Campania abunda in printuri si mesaje diferite, toate avand la baza alfabetul format din culori, un limbaj universal, in viziunea brandului.
„400 de culori, doar 10 degete. Viata e nedreapta” sau „Last night a color saved my life” sunt cateva din head-urile de campanie care invita publicul la un joc vizual, pentru a identifica ce culoare corespunde fiecarei litere.
Se poate injura in culori, pe tonuri mai inchise, evident, la fel cum se poate iubi in culori. Totul e sa-ti lasi imaginatia sa zboare si sa-ti alegi nuantele potrivite.
Mai jos, cateva din executiile campaniei.
Se poate injura in culori, pe tonuri mai inchise, evident, la fel cum se poate iubi in culori. Totul e sa-ti lasi imaginatia sa zboare si sa-ti alegi nuantele potrivite.
Mai jos, cateva din executiile campaniei.
Categorii:Uncategorized
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.