OPI : cand culorile incep sa vorbeasca

Culori care sa zambeasca? Culori care sa injure? Brandul de oja de unghii OPI le are pe toate. Intr-un alfabet realizat special pentru cea mai recenta campanie, gandita de DAN\Paris. Alfabetul poate fi accesat de fanii brandului prin intermediul unei aplicatii de smartphone, care transforma chat-ul intr-o distractie colorata, in care fiecare litera are culoarea ei aparte, iar puse laolalta pot da nenumarate combinatii.

In spotul de lansare litera A se prezinta ca fiind „classy, dar si obraznica, dupa cum spune mama mea”, introducandu-ne astfel in lumea OPI.

OPI-3

Campania abunda in printuri si mesaje diferite, toate avand la baza alfabetul format din culori, un limbaj universal, in viziunea brandului.

„400 de culori, doar 10 degete. Viata e nedreapta” sau „Last night a color saved my life” sunt cateva din head-urile de campanie care invita publicul la un joc vizual, pentru a identifica ce culoare corespunde fiecarei litere.

Se poate injura in culori, pe tonuri mai inchise, evident, la fel cum se poate iubi in culori. Totul e sa-ti lasi imaginatia sa zboare si sa-ti alegi nuantele potrivite.

Mai jos, cateva din executiile campaniei.

OPI-8 OPI-1 OPI-16

Se poate injura in culori, pe tonuri mai inchise, evident, la fel cum se poate iubi in culori. Totul e sa-ti lasi imaginatia sa zboare si sa-ti alegi nuantele potrivite.

Mai jos, cateva din executiile campaniei.

Categorii:Uncategorized