MULTIsenzorial in strada cu Savex

articol de Marian Costache

De fiecare data cand vorbim despre publicitate, noi, oamenii breslei, cautam intotdeauna chestii sparkling, juicy, controverse dar evitam cu eleganta temele si tezele muncitoresti de care vietile si carierele noastre abunda, mai ales in ultimii ani, cand in zona de FMCG sub presiunea pierderilor, fie de volume fie de cote de piata, s-au intamplat promotii la greu.

IMG_9395

Ce vreau sa va spun este, asa cum i-am spus de altfel si Ancai Taran de la Nielsen in timpul prezentarii sale de la Promotions Now (vezi min. 12:53) ca legitimitatea oamenilor din Marcomm se pierde usor-usor. Daca o marfa ajunge sa nu se mai vanda decat daca este in promotie atunci treaba de marketing este preluata mai degraba de departamentul sau de omul de vanzari. Cu alte cuvinte, sa nu ziceti ca nu v-am spus!

Din fericire promotiile nu sunt singurele campanii cu un “link to purchase” scurt si puternic. Asa cum demonstreaza de altfel si campania pentru Savex, lucrurile se pot face si altfel. Cum argumenteaza Raluca Tunsoiu, Brand Manager / Ficosota, pentru detergentii din categoria mainstream conteaza puterea de spalare si parfumul, prin urmare pretul devine un criteriu relativ de la un anumit punct incolo.

U can't adblock this!

Campania Savex a-nsemnat si pentru MVcom o premiera, pentru ca a reusit sa combine in mod unic OOH-ul mobil cu productii 3D, cu SCENT marketing si cu secvente scurte de bubleSHOW pe strada. Acestea din urma cu mare priza la copii.


Concluzia ar fi ca se poate si altfel si ca nu doar promotiile vand si ca, mai mult decat atat, ne-am dori sa intram in viitorul apropiat la Effie cu o astfel de campanie, ca sa putem proba public ca genul asta de tehnici livreaza consistent.