Budweiser-ul cel prietenos

Ai fost vreodata cel mai vesel invitat la o petrecere?!

Daca da, sunt sanse mari sa-ntelegi de ce aceia care trec printr-o astfel de stare simt ca-i ia “prietenia” pe sus si ca ar lua pe toata lumea-n brate, ba pe unii chiar si-acasa, pentru o bere si-nca o bere…

Budweiser a prins fenomenu’ si-a venit cu o solutie tehnica foarte adaptata zilelor noastre, in care Facebook ocupa oricum un loc important pentru socializare. A lansat astfel un pahar care contine un chip electronic legat la telefonul mobil si prin el la contul personal de Facebook.

Cand doua astfel de pahare se-ntalnesc si se ciocnesc “titularii” lor devin prieteni pe Facebook, lucru care pare cel putin interesant, mai cu seama daca nu mai tii minte exact cat ai baut cu o seara in urma.

Chiar daca parerile despre succesul unui astfel de gadget pot fi impartite, solutia tehnica ni se pare absolut stralucita si pune in opera din punctul nostru de vedere exact teza privind consumul responsabil, de care atatea branduri de bere fac foarte mult caz.

Nu de alta dar daca intri intr-un astfel de joc si activezi un asemenea pahar ar fi bine sa stii mereu cu cine ti-l ciocnesti ca sa nu te trezesti a doua zi in lista cu vreun/vreo neavenit(a).

Responsabila de acest proiect pentru Budweiser Brasil este Agencia Africa, cei despre care credem ca au inteles profund fenomenul cu ciocnitul paharelor.