8 oameni s-au legat de buna voie de un billboard

Xbox a pus-o de o campanie destul de tare luna asta, care s-a desfasurat pe strazile Londrei. 8 fani ai jocului “Rise of the Tomb Raider” au fost legati la propriu de un panou outdoor. Timp de 24 de ore fanaticii Larei Croft au indurat conditii climaterice vitrege, asa cum le erau dictate online, prin intermediul site-ului www.survivalbillboard.com. Frig puternic, vanturi, furtuni de zapada sau giga caldura.

Xbox-Rise-of-the-Tomb-Raider-Survival-Stunt-Tortures-Fans-Strapped-To-A-Billboard-2

Cel care a rezistat cel mai mult pe panou in conditiile astea a castigat o calatorie in care ajungea sa viziteze locuri exotice, cu toate cheltuielile platite de brand. E un alt mod de a interactiona cu publicul outdoor, cineva s-a prins ca panourile au nevoie de viata daca vor sa atraga din nou privirile oamenilor. Adauga putina tortura venita de pe online si PR-ul curge de la sine. Ai stirea. 8 oameni legati de un panou. Hard-core advertising, vestea se duce, jocul se vinde.

La campanie au lucrat mai multe agentii, printre care si m:united\McCann.

 

3 răspunsuri »

  1. Ceea ce pentru unii este genial, pentru altii poate parea doar o prostie. Nimic mai adevarat! 🙂