Oreo si eclipsa totala de biscuiti

Saptamana trecuta, ciobanul roman s-a intors triumfator de la festivalul de creativitate Eurobest. Transhumanta de la oaie la celular a adus cateva premii importante pentru industria romaneasca si pentru asta ii felicitam pe cei de la McCann Erickson Romania.

Am aruncat insa un ochi si la sectiunea Outdoor sa vedem ce se intampla. Grand Prix-ul nu s-a dat, semn ca nu a fost o campanie destul de out there incat sa merite asa ceva anul asta. Toata lumea sta in casa sau pe tableta / mobil, asa ca outdoor-ului ii raman ciurucurile. Totusi, niste lucruri interesante au fost si anul asta. Cum ar fi eclipsa Oreo, premiata cu aur la festival.

Ce au facut oamenii in Marea Britanie? Banuind ca din cauza vremii nimeni nu o sa vada cea mai mare eclipsa solara din ultimii 16 ani, agentia FCB INFERNO London a amplasat niste ecrane in cateva orase mari din UK unde lumea putea urmari live singura eclipsa valabila. Vanzarile ar fi crescut foarte mult cica, dupa acest eveniment astronomic. Lumea a ramas pur si simplu cu pachetul de biscuiti in mana, cu ochii pe cer, tot asteptand eclipsa.

Aplauze pentru executie si premiu. Filmul de prezentare nu e foarte convingator, dar arata bine, macar.