IQads aduce primul festival de creativitate locala: Premiile FIBRA

IQads lanseaza “Premiile Fibra”, primul festival de creativitate locala, “pentru a sustine dezvoltarea industriei de comunicare. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative”, se arata intr-un comunicat de presa.

Pentru a asigura impartialitatea acestui demers, festivalul va beneficia de un juriu international, provenit din agentii independente puternice.

Premiile_FIBRA

Presedintele UAPR, unul din sustinatorii festivalului, Stefan Iordache, priveste existenta unui festival de creativitate ca un semn de maturitate a industriei: Organizarea unui festival de creativitate local este un semn clar de maturitate a industriei de advertising din Romania. Sustinem IQads in acest demers si ne bucuram sa fim parteneri ai Premiilor FIBRA. Vedem in IQads un partener serios, cu experienta in organizarea de evenimente in industrie si ii felicitam pentru initiativa de a da un festival de creativitate industriei romanesti de publicitate.”

 Mihai Barsan (Presedinte IAA) adauga faptul ca, intr-un astfel de demers, este necesara sustinerea intregii industrii – clienti, agentii si organizatii media: IAA are ca misiune excelenta in marketing si comunicare si nu se poate vorbi de excelenta in publicitate fara curaj si creativitate. 

In Romania se simte lipsa unui festival de creativitate care sa recunoasca cele mai curajoase campanii. De aceea IAA sustine conceptul FIBRA, ca un demers absolut esential pentru sanatatea industriei de comunicare romanesti. Avem deci nevoie de sustinerea intregii industrii: clienti, agentii si organizatii media pentru acest proiect de importanta pentru toti.”

 Despre demararea proiectului, Marius Cristea (Managing Director, IQads & SMARK, Blue Idea) precizeaza:

Pe parcusul acestui an, multi directori de creatie ne-au ridicat intrebarea – de ce nu organizam festivalul creativitatii romanesti?  Din cumulul acestor intrebari am realizat nevoia, iar dupa cateva mese rotunde cu ei in care am dezbatut ideea festivalului, am adunat puncte de vedere si dorinte. 
Am dezvoltat un framework pe care l-am discutat cu IAA si UAPR.

Astfel s-a nascut FIBRA, festivalul de creativitate al industriei de comunicare cu obiectivul clar de a incuraja creativitatea locala. Un festival necesar pentru creativi, sustinut de organizatiile IAA si UAPR, organizat de IQads.

Urmarind cerintele creativilor, vom avea juriu international, din agentii mari, independente, astfel incat sa recunoastem curajul si creativitatea locala, asigurand in acelasi timp impartialitatea.”

Pentru a reprezenta nevoile industriei, festivalul va acoperi toate domeniile comunicarii, competitia fiind structurata pe 14 categorii, 37 sectiuni si 10 premii speciale si va include o sectiune dedicata tinerilor creativi, sub 25 ani. 
De asemenea, freelancerii isi vor putea inscrie lucrarile la toate sectiunile festivalului alaturi de agentii.

Agentiile si freelancerii vor putea inscrie, intre 22 ianuarie si 8 aprilie 2016, campaniile realizate in perioada 1 ianuarie 2014 – 31 martie 2016.

 „Vrem sa generam efervescenta si entuziasm. Vrem ca fiecare campanie locala sa fie gandita ‘de festival’. Vrem sa reaprindem dorinta de a da ce e mai bun si sa regeneram mandria de a face parte din aceasta comunitate profesionala. Creativitatea vinde. O spun toate campaniile curajoase care si-au demonstrat rezultatele de-a lungul timpului. Vrem sa impamantenim acest credo, sa incurajam agentiile si clientii sa colaboreze pentru a imbunatati peisajul comunicarii”, spune Ioana Dogaru (Director si cofondator al festivalului).

IQads este platforma dedicata industriilor de comunicare si creative, care activeaza cea mai mare comunitate creativa din Romania: profesionisti, freelanceri, aspiranti si admiratori.

Categorii:Uncategorized