Social Ego, jucaria ingenioasa propusa de creativi romani din New York

Stiti prea bine bulinele alea rosii care apar in colturile casutelor de notificari si care-ti fac atentia varza de fiecare data cand numarul lor creste. Si, vai, ce tristete, cand nimic nu se intampla acolo. Oricum ar fi, trebuie sa le verifici de fiecare data, sa le bifezi, sa vezi cum stai cu noua postare sau cine pe unde te-a mai invitat. Toate astea ar putea sa capete acum o forma, cu ajutorul unei jucarii care se umfla pe masura ce esti cautat si se micsoreaza daca nu ai zis-o bine in ziua aia.

Proiectul se cheama “The Social Ego” si a fost conceput de agentia RMX Creative din New York, cu un departament de creatie condus de doi romani, Mihai Botarel si Raul Mandru (cei doi fiind si fondatorii agentiei), plus Luana Suciu, in functia de Art Director, cea care a dat viata personajului animat.

Cand m-am uitat azi pe site-ul ce promoveaza prototipul, www.socialego.me, 363 de oameni dadusera un click de sustinere pentru inventia ce ne poate masura personalitatea in timp real. Agentia spune ca, daca suficient de multa lume si-o va dori, sunt sanse mari sa o vedem la raft, dupa care pe birourile de zi cu zi.

Oare sa fie device-ul asta salvatorul timpului pierdut cu telefonul sau laptop-ul in fata, cand singurul scop e sa numeri like-uri, inimioare sau wow-uri? Merita incercat, cu riscul ca toti din jurul tau sa observe daca esti sau nu hit pe retele. Mai bine sa lasi o jucarie sa le numere pentru tine, in timp ce tu te gandesti la urmatoarea idee tare si eventual unde ai mai putea iesi pentru a uita cu totul de notificarile la minut.