Fara O, A sau B

articol de Marian Costache

Viata fara O, A sau B nu exista!

Nu e vreo sarada ci un mesaj simplu. In Campania #Missing Type, pentru NHS Blood and Transplant din Londra, branduri importante au ales sa renunte la cele 3 vocale din numele lor, pentru a atrage atentia la importanta vitala a sangelui. Asta la ei.

La noi e ok. Sangele nu-i atat de important, decat daca ajunge eventual sa curga chiar sub nasul nostru, in piata publica. Atunci, pentru o vreme, vibram, ne mobilizam si donam. In rest…

Sunt implicat alaturi de MVcom in Campania “N-avem SANGE”. Pe vremea cand inca pregateam campania, un prieten de-al meu, om vechi de radio si entertainer prin definitie, mi-a spus ca audienta in Romania s-a “stricat” mai mult decat imi pot eu imagina. Mi-a zis atunci ca oamenii nu se mai lasa extrasi din transa urbana cu una cu doua, ca merg nauci dintr-o parte in alta, mai ales in Bucuresti. Eventual daca ai putea sa le “troznesti” in fata niste mesaje super striking, atunci ai avea o sansa la atentia lor.

micosodt

foto: http://www.thinkmarketingmagazine.com

Din pacate sau din fericire (depinde cum pun problema) insa nu sunt dispus sa accept pe deplin asta. Cred in educatie, inclusiv in ceea ce priveste donarea de sange, si mai cred ca ochii deschisi si timpul vor rezolva si problema asta a sangelui din spitalele romanesti.

Prin urmare astept sa vad cum vom putea demostra inca o data ca de fapt romanii au sange, asa cum au aratat-o in repetate randuri. Asta de fapt mi-au spus si mie oamenii pe strada, atunci cand au avut un pic de timp sa-si ridice ochii din graba zilnica de colo-colo.