Berea, poluarea si artistii

Primul gand atunci cand dai peste campania Tiger Beer e probabil cam asa: “ce legatura are berea cu poluarea?” Pentru ca oamenii au facut una din cele mai ingenioase miscari anti-poluare, atunci cand si-au propus sa transforme noxele masinilor in vopseluri de pictat, numite generic Air-Ink. Au lucrat cu oameni de stiinta, pasionati de bere, artisti, oameni de marketing, pentru o cauza buna. E interesant sa vezi un marker care functioneaza doar cu ce polueaza un motor diesel timp de o ora.

tiger

Cum functioneaza, de fapt? Dispozitivul se instaleaza pe teava de esapament a vehiculeor, a barcilor sau macaralelor, dupa care sunt culese si duse la laborator, unde se extrage vopseaua ce intra pe mana artistilor locali.

De aici, mesajul merge mai departe pe strazile orasului, care devin mai frumoase datorita desenelor facute din poluare. La final se intalnesc toti la un party Tiger, dar simt ca au ceva important de zis si poate usor, lumea incepe sa vina cu idei din ce in ce mai bune prin care brandurile ar putea pune si ele umarul la diminuarea poluarii.

air-ink-elmaaltshift-1

 

 

Recunosc, am ramas putin dezamagit ca dispozitivul salvator nu e chiar o sticla special construita de Tiger. Atunci chiar ar fi fost rezolvata problema poluarii asiatice mult mai usor, chiar daca Estul ar fi luat in greutate din cauza consumului excesiv de bere.

P.S. Campania e facuta de agentia Marcel din Sydney, Australia si s-a derulat la pachet cu hashtag-ul #uncagethestreets.