Contextuale in vremea schimbarii

Traim vremuri intense. Ce se intampla zilele astea in politica o sa ramana in manualele alternative de istorie, ca doar nu ne inchipuim ca vom mai avea de-a face cu o singura varianta a realitatii. Traim intr-un univers de microbule in care fiecare isi are dreptatea lui, iar online-ul pare sa fie mai dusman ca tv-ul in manipulare si conduita zilnica. Zilele de protest anti ordonanta din Bucuresti au scos in spatiul virtual si cateva branduri care au vrut sa se implice in felul lor in toata povestea, iesind din neutralitate. Dincolo de Jerry’s Pizza care a ales sa dea pizza la protestatari, pe net s-au facut mici campanii, pornind de la cuvintele cheie vehiculate in strada.

garsoniera-de-inchiriat-bucuresti-1-decembrie-1918-72910324_620x465

Un business care a atacat subiectul e imobiliare.ro. Site-ul publica un anunt al gardianului Marcel, “proprietar”, in care cu numai 1 euro pe luna poti sa-ti inchiriezi o camera la demisol, cu suprafata utila de 9 metri patrati, destinat exclusiv politicienilor corupti!

O camera linistita departe de protestele galagioase, situata in comuna Jilava, pe Soseaua de Centura Bucuresti, in cadrul Penitenciarului de maxima securitate, ideal pentru a putea reevalua recentele OUG si reexaminarea caracterului personal”, se mai arata in anunt. Perioada pe care se inchiriaza: 7 ani cu posibilitate de prelungire.

De la glumita cu zeghe trecem la eJobs care a pus propriul anunt pe Facebook: “Vrei să schimbi ceva? Ai curajul să acționezi? Îți păstrezi calmul în „ședințe” cu peste 200.000 de oameni?
Aplică pentru România”. Alaturi de o poza sugestiva cu multimea adunata la Guvern si un job description haios ce contine si celebra “alta intrebare”. Destul de clara pozitia.

16508056_1279463948758350_8361115729312597415_n

De pe IQads am aflat ca Patru Mâini (fostul Baumix) a promis că donează materiale pentru reconstrucția și renovarea penitenciarelor dacă Guvernul abrogă în maximum 8 zile ordonanta cu ghinion. Foarte tare propunerea, speram ca s-au tinut de cuvant.

patru_maini_-_38-penitenciare-800x385

Insa din toate brandurile care s-au aruncat in valtoarea luptei chiar din primele zile, Ryanair face nota distincta, mai ales ca a dat de doua ori din aripa. O data intr-un ad cel putin dubios vizual, cu poza ministrului Iordache in care se facea referire la tarifele de 5 euro, revenind la cateva zile se pare, cu o promotie in care se mentionau si orasele fruntase ca numar de protestatari pentru care se aplicau tarifele.

16406543_1404424026255420_2945561955077140593_n

Bun, cam asta avem pana acum. Asta si multe branduri care au ales sa protesteze in felul lor fata de sistemul corupt, retragandu-si sub presiune reclamele de unele televiziuni care denatureaza realitatea. Ce-i drept, creativitatea din strada a batut ad-urile brandurilor de data asta, noroc insa ca lupta continua. Asteptam ceva totusi de la mezelurile Meda!