Nicio casa fara laptop de la Arsenoaiei & Mătăşel

interviu de Marian Costache

Am vazut vara aceasta campania „Nicio casa fara laptop” de la Altex, mi s-a parut foarte directa asa ca i-am adresat lui Razvan Matasel cateva intrebari pe marginea ei.

12279228_10208595116341776_942752734839075273_n

Cum a sunat brief-ul?

Brieful a fost unul extrem de simplu si coerent si ne-a oferit o provocare cu care nu ne intâlnim prea des si anume să creştem o categorie: categoria laptopurilor. Ca lider al pieței de retail electro-IT, Altex are rolul de a creşte  piata.

Ceea ce a iesit mi se pare mult mai direct decat alte lucrări de-ale voastre. Cum aşa?

Nu suferim de manierism, nu avem un anumit şablon de a rezolva briefuri/ probleme de comunicare. Am dezvoltat abordări care merg pe coarda sensibilă (Unirea), abordări care se bazează pe umor (ProSport), abordări care se bazează pe experimente/ pe acte de doing (Grolsch). In acest caz era nevoie de o campanie de educare si am făcut acest lucru arătând beneficiile laptopurilor faţă de alte 2 categorii: tablete si smartphone-uri.

De Altex va leaga mai multe istorii. In ce context a venit cererea de-acum?

A fost o licitaţie. Am prezentat mai multe concepte si a fost ales acesta. Ne bucurăm mult ca lucrăm din nou pentru Altex întrucat ne leagă multe amintiri plăcute de acest brand şi de această companie.

Campania rulează deja din 1 Iulie, aveţi ceva rezultate provizorii despre felul in care a livrat?

Abia a intrat pe aer cel de al doilea spot dintr-o serie de 3, executie care adresează un moment de achiziţie extrem de important si anume intoarcerea la şcoală. Dupa acest moment de vârf în vânzari vom analiza primele rezultate.

Ce mai urmează? Sa ne aşteptăm la o “familie” de spoturi in aceeaşi manieră directă?

Este o campanie punctuală, tactică care adresează o problemă/ oportunitate de business. Dacă vom primi o altă provocare o vom adresa intr-o modalitate potrivită.

Arsenoaiei & Mătășel este singura entitate din România condusă de doi oameni de produs, de doi acționari care reprezintă cele două discipline fundamentale din industria de comunicare: creație și strategie.