Câştigătorii competiţei Votat Produsul Anului® 2019

Bucureşti, 16 Mai 2019

Premiile “Votat Produsul Anului® – Consumatorii premiază inovaţia” au fost decernate azi, 16 Mai, în cadrul Galei desfășurate la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, conform organizatorilor.

 

Competiţia se află la a 10-a ediţie în România, 25 de produse fiind declarate câștigătoare în urma votului consumatorilor, acestea având dreptul de a folosi eticheta “Votat Produsul Anului®” în toate materialele de comunicare si pe ambalaj, timp de 12 luni, începând cu luna mai.

Cele 25 de produse au fost evaluate de către consumatori din perspectiva atractivităţii, inovaţiei şi intenţiei de cumpărare, ele fiind urmatoarele:

Categoria Iaurt: Zuzu Divin (Albalact)

Categoria Gustări sărate panificaţie: 4×4 Biscuiti de teren (TerraBisco)

Categoria Salam: Salam Sinaia (Cris-Tim)

Categoria Apă: Glaceau SmartWater (Coca-Cola Services)

Categoria Detergent rufe: Ariel 3in1 PODS Family Pack (Procter & Gamble Marketing Romania)

 

-Categoria Bază de mâncare: Vegeta Natura (Podravka)

Categoria Lapte: Zuzu Bio (Albalact)

Categoria Gustări gata preparate din carne: Pepe Chicken Fingers (Perutnina România)

Categoria Scutece bebeluşi: Pampers Pure (Procter & Gamble Marketing Romania)

Categoria Desert rece: Milk Burger (Eti European Food Industries)

Categoria Băuturi vegetale: AdeZ (Coca-Cola Services)

Categoria Patiserie si panificaţie congelată: Bella aluat pentru pâine, pizza si pita (Unibel Nord)

Categoria Detergent vase: Fairy Lemon (Procter & Gamble Marketing Romania)

Categoria Esenţe şi arome alimentare: Esenţa trandafiri şi Esenţa vanilie cu nota de unt (Coseli)

 

Categoria Băuturi răcoritoate necarbonatate: Cappy+ (Coca-Cola Services)

Categoria Napolitane: Dare (Eti European Food Industries)

Categoria Îngrijirea feţei: Elmiplant Detox (Sarantis Romania)

Categoria Dermato-cosmetice anti-acnee: Rilastil Acnestil (Fildas Trading)

-Categoria Îngrijire feminină: Always Platinum (Procter & Gamble Marketing Romania)

Categoria Odorizant toaletă: Bref Perfume Switch (Henkel Romania)

Categoria Saci, pungi, folii menaj: Fino Teflon foaie neagră pentru copt şi folie protecţie cuptor (Sarantis România)

Categoria Îngrijirea părului: Head & Shoulders Supreme (Procter & Gamble Marketing Romania)

 

Categoria Carduri bancare: Card Mastercard Young (UniCredit Bank)

-Categoria Mobile Banking: Aplicaţia My BRD Mobile (BRD Groupe Société Générale)

Categoria Picaturi oftalmice: Dr.Hart Picături oftalmice (Dr.Hart)

“Ediţia din acest an poartă numărul 10 şi totodată marchează 10 ani de când Media Concept Store deţine licenţa în România pentru competiţia «Votat Produsul Anului®». Ne bucurăm de faptul că în toţi acesti ani am premiat peste 120 de câştigători, au fost înscrise peste 250 de produse iar competiţia a crescut treptat din zona de FMCG către noi industrii precum banking, bricolaj sau pharma. Eticheta roşie «Votat Produsul Anului®» reprezintă o recomandare a consumatorilor către alţi consumatori, în ceea ce priveşte produsele noi care aduc pe piata inovaţii în funcţionalitate, tehnologie, design sau formulă”, a declarat Mihaela Păduraru, Country Manager “Votat Produsul Anului®” România.

 

Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovative, activând în prezent în 47 de ţări. În România, marca “Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008, se află la a zecea ediţie şi este reprezentată de către agenţia de comunicare Media Concept Store, care coordonează şi gestionează activităţile întregului proiect.

Studiul de piaţă din 2019 a fost realizat online, pe 28 de categorii, de Exact Business Solutions, pe un eşantion de 4814 de consumatori români, reprezentativ pentru populaţia din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 18 şi 54 de ani, utilizatori de internet. În 3 dintre cele 28 de categorii nu a fost desemnat câștigător. Eroarea maximă de eşantionare este +/-1.4%. Studiul a avut loc în perioada 28 martie 2019 – 14 mai 2019. Criteriile de evaluare au fost: inovaţie, atractivitate, intenţie de cumpărare. Produsele câstigătoare au fost votate, de către consumatori, dintre produsele comparate în competiţie. În studiu se pot înscrie toate produsele de larg consum care au avut o inovaţie în ultimele 18 luni anterioare startului competiţiei.

IMG_0945