Rusu+Bortun semneaza campania de imagine Trutzi

comunicat

Rusu+Bortun semneaza campania de imagine pentru Trutzi, liderul pietei de fier din Romania si totodata companie ce a trecut printr-un proces de rebranding in 2018. Scopul campaniei a fost acela de a genera notorietate, consideration si trial, prin noua pozitionare a brandului.

Astfel, cu ajutorul strategiei de comunicare, agentia si-a propus sa consolideze promisiunea de expert a brandului si sa ii portretizeze pe „mestesugarii in fier” prin ceea ce fac, nu numai prin ceea ce povestesc despre ei. Scopul principal a devenit generarea de credibilitate pentru brandul Trutzi, prin produse si servicii, astfel incat mesajul principal al campaniei a punctat foarte clar beneficiul de brand: fauritor de trainicie.

„Tinand cont de fluxul mare de informatii care exista in zona de digital marketing este foarte important ca am reusit, cu ajutorul Rusu+Bortun, sa dezvoltam si sa livram in piata o campanie de comunicare cu mesaj si continut bine conturate, care au generat intotdeauna rezultate peste asteptari. O comunicare transparenta si autentica este singura forma prin care putem sa ne apropiem de consumatori, iar prin intermediul actiunilor dezvoltate cu agentia, am reusit sa ajungem la publicul nostru tinta, sa il angrenam in campaniile noastre  si sa starnim interes si apreciere fata de brand,” a spus Ciprian Nutu, CEO Trutzi.

KV_2

„Durabilitatea fierului in timp este un beneficiu de categorie, personalizat in cazul nostru prin asocierea lui cu mestesugarii Trutzi si expertiza lor. Din punct de vedere al executiilor am creat o relatie de complementaritate intre spotul manifesto – al carui scop a fost portretizarea mestesugarilor – si campania de engagement – a carei scop a fost implicarea targetului in aprofundarea beneficiului de trainicie a produselor. Prin campania de engagement am incurajat targetul sa „faureasca trainicie”, modeland in fier valori, obiecte, persoane, etc., despre care ar vrea sa faca parte din viata lor pentru totdeauna. Literele din fier folosite in mesajele de campanie au fost produse in realitate, iar grafica personalizata generata de participantii la campanie a putut fi descarcata de acestia sub forma de cover de Facebook, artwork pentru tricou si poster,” a declarat Miruna Macsoda, Managing Director Rusu+Bortun.

“Spotul manifesto a fost mai mult decat o campanie de brand, a fost modul nostru de a aduce recunostinta echipei si muncii pe care aceasta o depune, zi de zi, in cadrul atelierelor din Suceava. Pozitia de lider este asigurata de aceasta formula, de oamenii  care sunt focusati constant spre dezvoltare, inovatie si autodepasire. Vom continua seria de campanii menite sa dezvolte brandul Truzi pentru ca ne dorim ca fiecare om sa se bucure de prezenta in locuinta sa a unui element ce poarta semnatura Trutzi”, a adaugat Ciprian Nutu.

Strategia a dat rezultate, campania depasind obiectivele setate din punct de vedere rezultate media si performanta a continutului. 75% dintre cei care au ajuns in pagina campaniei au participat la activare si au modelat si descarcat cuvinte in fier. Wireframe-ul paginii de campanie a incurajat vizitatorii sa vizualizeze galeria de lucrari Trutzi, astfel incat aproape toti au ales sa mearga mai departe in shopul online. Mai mult de atat, timpul mediu petrecut pe site de fiecare vizitator in parte este de 3 minute, ceea ce reprezinta in sine o performanta foarte buna.

Campania s-a adresat atat beneficiarilor finali (cei care isi construiesc case), cat si arhitectilor, constructorilor si antreprenorilor si mesterilor din categoria de constructii.

Perioada de desfasurare a campaniei a fost 27 septembrie – 27 octombrie 2019. Campania a fost implementata pe platformele de social media (Facebook, Instagram si YouTube), la care s-a adaugat si o componenta de Google display.

Echipele care au contribuit la realizarea campaniei au fost formate din:

Rusu+Bortun: Ennifer Anefi, Lucian Sora, Madalina Panaite, Liviu Baciu, Miruna Macsoda, Catalin Rusu, Marc Bortun.

Parteneri: Spoon Media, Adi Bulboaca, Iustin Surpanelu.

Echipa Trutzi: Ciprian Nutu, Cezar Guguta, Nicoleta Contea, Camelia Iordache.

Rusu+Bortun a fost infiintata in 2008 si este o agentie care integreaza strategie, design si manifestare creativa de brand, prin Brand Growers, si comunicare digitala prin Cyber Growers.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.