O plaja mai curata si perspective noi de la IQOS si Ecolect

de Romanita Oprea

“Frumusetea este in ochii privitorului” spune un citat celebru. Pentru unii dintre noi frumusete inseamna albastru, mare, valurile care se izbesc de tarm, curatenie si relaxare. Si cum un loc pastrat curat ii arata si mai bine frumusetea, este cu atat mai evident atunci cand vorbim de natura. Recent am descoperit o campanie care mie mi-a placut mult. Si asta pentru ca este creativa si plina de imaginatie, intr-o perioada deloc roz a industriei. Cand toti stam cu griji legate de pandemie si suntem atenti la fiecare pas si actiune pe care le facem este bine sa vedem ca sunt companii care nu isi opresc planul de comunicare si creeaza in continuare campanii BTL ce merita mentionate.

iqos-i-ecolect-lanseaza-campania-o-plaja-curata-o-noua-perspectiva-16514

Eu nu am ajuns la mare, dar o parte din prietenii mei da. In plus, traiasca social media care are grija sa ma tina mereu la curent cu ultimile noutati. Dar, sa nu divagam…. shut-up

Campania despre care va vorbeam este realizata de IQOS si are loc vara aceasta, la mare. Mai precis, din dorinta de a pastra plajele curate, IQOS s-a parteneriat cu Ecolect si a pornit o campanie de responsabilizare si informare a adultilor fumatori cu privire la colectarea mucurilor de tigara de pe plajele litoralului romanesc.

O initiativa binevenita daca stam sa ne gandim ca in fiecare an pe intregul mapamond sunt consumate peste 5.500 de miliarde de tigari, iar 4.950 de miliarde de mucuri ajung sa se descompuna in natura, proces care dureaza minimum doi ani.

Astfel, in perioada 1 iulie -15 septembrie, campania consta in amplasarea, pe cele doua plaje partenere, Shut-up si The Beach, din statiunea Mamaia, a unei instalatii in care sunt colectate toate mucurile de tigara lasate pe plaja. La actiunile de colectare si informare a adultilor fumatori ia parte personalul care se ocupa de cele doua plaje, precum si reprezentantii IQOS. Acestia vor oferi informatii despre impactul aruncarii mucurilor de tigara in natura si despre colectarea corecta si tratarea responsabila a acestora, dar mai ales vor incerca sa ii implice pe participanti in mod activ la curatarea plajelor.

Am fost curioasa sa aflu mai mult si mi s-a soptit ca pe langa aceste aspecte voluntarii din randul adultilor fumaturi si utilizatori vor primi un kit pentru colectarea mucurilor de tigara (manusi si recipient special), precum si un certificat prin care va fi recunoscuta implicarea lor.

Prin campania „O plaja curata. O noua perspectiva”, IQOS si-a propus sa colecteze peste 500 kg de mucuri de tigara si sa informeze cât mai multi adulti fumatori sau utilizatori despre importanta colectarii acestora. Partenerul acestei campanii, Ecolect, este  o companie specializata in colectarea si tratarea deseurilor, iar IQOS este primul produs al Philip Morris International care are potentialul de a reduce riscurile asociate fumatului. Brandul investeste constant in inovatie si tehnologii noi, propunandu-si o viziune indrazneata.

Ramane de vazut cu ce alte campanii ne vor mai surprinde pe viitor, dar si ce fac inovativ alte branduri in aceasta perioada.