Brands&Bears pune pe hartă “Adresa succesului”, prin comunicarea dezvoltată pentru LUXURIA Residence

comunicat

În urma unui pitch organizat de către IMPACT Developer&Contractor, un dezvoltator cu 29 de ani de experiență pe piața din România, Brands&Bears a creat campania de comunicare pentru brandul LUXURIA, un ansamblu rezidențial de lux din zona Expoziției.

Campania de comunicare pune accent pe asocierea dintre locația și mixul de servicii ale proiectului rezidențial ce conferă un standard de viață ridicat, concretizat într-o sintagmă care devine slogan: Adresa Succesului.

Primul pas în direcția de comunicare este un spot tv, realizat de Brands&Bears împreună cu casa de producție Rollin’, care îl pune în prim-plan de Mister Success, un personaj care face cele mai bune alegeri și are un stil de viață modern.

“Vorbim despre un produs de lux, exclusivist, iar provocarea cea mai mare a fost să găsim numitorul comun pentru cele trei categorii de consumatori cărora li se adresează Luxuria: antreprenori care doresc să investească într-o zonă în plin boom, oameni de succes in cadrul companiilor in care lucreaza și oameni de afaceri care își doresc o locuință care să reflecte nivelul profesional pe care l-au atins, oferind familiilor,  siguranță, spații verzi în ansamblul rezidențial în care locuiesc precum si proximitate pentru nevoile de zi cu zi . Am înțeles un obiectiv central important și anume succesul: LUXURIA Residence este locul în care succesul se simte ca acasă: Adresa Succesului” ne povestește Cristian Bulfinschi, Owner & Mananging Director Brands& Bears.

Ideea creativă a fost îmbrățișată de către echipa LUXURIA Residence, care a considerat că Mister Success este întocmai imaginea rezidentului LUXURIA, dar și de Regizorul Andrei Amărfoaie, care a transpus viziunea sa în spotul video, într-un mod inedit.

“Îmbunătățirea constantă a calității vieții în cadrul proiectelor sale precum și realizarea unor investiții de succes de către cumpărători, sunt o prioritate pentru Impact Developer & Contractor, iar LUXURIA Residence este proiectul care ridică standardul de calitate în materie de dezvoltări imobiliare rezidențiale și de stil de viață împlinit. LUXURIA Residence beneficiază de certificarea „BREEAM Excellent” și oferă un standard ridicat de locuire prin poziționare, calitatea construcției și facilitățile premium oferite. Direcția strategică “LUXURIA Residence – Adresa Succesului” validează conceptul și se potrivește tipologiei oamenilor de succes, care aleg acest ansamblu de lux” declară Gheorghe Iaciu, acționar majoritar al IMPACT Developer&Contractor, dezvoltatorul LUXURIA Residence.

Echipele participante:

Din parteaIMPACT DEVELOPER & CONTRACTOR S.A:

Cristina Stan – Brand Manager

Din partea Brands&Bears:

Mircea Coza – Art Director

Alexandra Mocanu – Copywriter

Alexandru Nedelcu– Copywriter

Gabriel Romosan – Creative Director

Alex Drug – Senior Account Executive

Adina Suru – Account Director

Impact Developer & Contractor SA este singura companie de real estate listată la Bursa de Valori București. În cei 29 de ani de activitate, societatea a dezvoltat 16 ansambluri rezidențiale în București și în țară, însumând peste 450.000 de metri pătrați construiți și peste 4.000 de unități livrate. Misiunea Impact Developer&Contractor este de a dezvolta proiecte sustenabile, la standarde internaționale, atât în București, cât și în marile orașe ale țării. Printre proiectele de referință ale dezvoltatorului se numără Greenfield Băneasa, cartierul îmbrățișat de Pădurea Băneasa, LUXURIA Residence, ansamblu rezidențial de lux  cu Certificare BREEAM Excellent. Ca parte a strategiei de extindere la nivel național, anul acesta, Impact a demarat construcția proiectului rezidențial premium  Boreal Plus în orașul Constanța. Iașul va fi următorul oraș în care Impact Developer&Contractor va implementa proiecte rezidențiale la cel mai înalt standard de locuire.

Brands&Bears este o agenție de publicitate full-service înființată în anul 2002, timp în care a obținut mai multe distincții pentru activitatea desfășurată, fiind nominalizată în repetate rânduri la Gala de Premiere Effie, în cadrul căreia a obținut și două premii pentru eficiența în comunicare. Portofoliul Brands&Bears include branduri precum Chio, Pom Bar, Nutline, Doppelherz, Serve, LUXURIA, Doraly si Hochland.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.