Aplicația ialoc a deschis a doua ediție a celui mai mare festival dedicat restaurantelor din București și Brașov cu reduceri semnificative pentru clienți

comunicat

Aplicația ialoc a început a doua ediție a ialocFest, cel mai mare festival dedicat restaurantelor care își așteaptă oaspeții la masă. Peste 60 de restaurante din București și Brașov fac parte din inițiativa lansată de aplicația ialoc, la care se adaugă reduceri de până la -50% la meniul de mâncare doar la rezervarea mesei prin aplicația ialoc. Pentru acest eveniment, care are loc între 1- 30 iunie, sunt disponibile 30.000 de locuri.

Unul dintre cele mai afectate sectoare de criza pandemică este horeca, care a suferit pierderi semnificative și este încă în refacere. Chiar și cu o parte dintre restricții ridicate, unii clienți încă preferă să evite locurile publice de petrecere a timpului liber.

“Ca și anul trecut, încercăm să fim cât mai aproape de partenerii noștri din horeca cu mai multe tipuri de soluții, astfel încât atât utilizatorii aplicației, cât și restaurantele să aibă cât mai multe beneficii. Prima ediție a festivalului a reușit să scoată în oraș peste 27.000 de oameni, ceea ce s-a transformat într-un ajutor real adus restaurantelor partenere. Anul acesta, alături de noi sunt Visa și UniCredit Bank, cu ajutorul cărora promovăm afacerile locale și destinațiile gastronomice,” a explicat Cosmin Măgureanu, CEO și co-fondator ialoc.

Participanții ialocFest pot accesa reducerile și ofertele doar prin intermediul aplicației ialoc, informațiile complete fiind disponibile pe www.ialocfest.ro. Campania vizează pe de o parte redobândirea încrederii de a experimenta gusturi urbane prin vizita la un restaurant de către public, dar și promovarea restaurantelor ca destinații, mai ales că o parte semnificativă dintre locurile participante la ialocFest au bucătării internaționale atipice, care oferă adevărate călătorii gastronomice.

#reduceri

Reducerile oferite de restaurante sunt disponibile toată ziua, astfel încât un utilizator poate experimenta mai multe destinații gastronomice, începând chiar cu primul moment al zilei.

“Încă de la început, am gândit ialocFest pentru gurmanzii urbani, mereu în căutare de gusturi și experiențe culinare noi. Seria de reduceri oferite de mai multe restaurante poate duce la și mai multe descoperiri gastronomice, fără a depăși bugetul dedicat ieșirilor în oraș. Pentru restaurante, încercăm să completăm cât mai mult din orele în care nu sunt la capacitate maximă, promovând totul într-un mix de marketing alături de partenerii noștri,” a completat Cosmin Măgureanu.

La ediția de anul acesta, participanții la ialocFest pot câștiga săptămânal un voucher de 1000 euro pe toată perioada festivalului dacă plătesc nota de plată cu cardul Visa, iar toți cei care rezervă o masă în cadrul festivalului, sunt înscriși automat în tombola pentru o degustare personalizată la Crama Rotenberg, localitatea Ceptura de Jos, zona Dealu Mare.

Lista completă de restaurante din București este disponibilă aici, în timp ce lista restaurantelor participante din Brașov este disponibilă aici. Listele sunt actualizate în timp real cu restaurante care vor să fie parte din ialocFest. Un eveniment organizat de ialoc.ro, curatoriat de Zile și Nopți, susținut de UniCredit Bank, savurat de Visa și amplificat de Kiss FM.

Despre ialoc

ialoc este o suită de aplicații dedicate generării (ialoc, ialoc.ro) și procesării (ialoc Business) rezervărilor în oraș. Folosind ialoc, utilizatorii pot să rezerve o masa în peste 2,000 de localuri din peste 12 orașe și zone din România (București, Brașov, Iași, Sibiu, Timișoara, Cluj, Arad, Constanța, Bacău, Suceava, Satu Mare, Buzău, Valea Prahovei, Județul Neamț) și să anuleze o rezervare fără a suna localul. De asemenea, prin intermediul aplicației, utilizatorii au posibilitatea listării localurilor favorite pentru a le găsi mai ușor, dar și să vadă toate rezervările pe care le-au făcut de la prima instalare a aplicației.

De curând, ialoc pune la dispoziție utilizatorilor opțiunea de a-și rezerva o experiență în afara Bucureștiului, având listate degustări la crame și pachetele aferente. Lista cramelor este disponibilă aici.

ialoc a fost înființat în 2017 ca o soluție digitală de management al rezervărilor, dar foarte rapid s-a dezvoltat într-un tool de marketing pentru restaurante și un discovery app pentru oamenii în căutarea unor noi locuri în care să iasă. În prezent, din 2019 ialoc a devenit partner TripAdvisor prin integrarea directă cu aceștia ce permite turiștilor sa rezerve o masă direct din aplicația Tripadvisor prin ialoc.