Site icon WE INVENT

Posterele vorbitoare, un nou trend in advertising?

Cand publicitatea e in criza din punct de vedere financiar, ideile se inmultesc. Semn ca creativitatea nu tine intotdeauna cont de bani. Ca dovada, ultima trasnaie dezvoltata de niste taiwanezi: postere vorbitoare.
Aceste postere ar urma sa “vorbeasca” prin intermediul unor boxe de hartie incorporate, relateaza editia online Campaign UK, citata de IQads.

“O companie din Taiwan, Industrial Technology Research Institute (ITRI), a dezvoltat o tehnologie care ii permite sa construiasca boxe din hartie. ITRI va dezvalui noul concept in cadrul unei expozitii din Taipei, unde va afisa un banner urias, din interiorul caruia se vor auzi acorduri muzicale, prin boxele de hartie. Cercetatorii ITRI au declarat ca intentioneaza sa produca boxe de diferite marimi si ca spera sa atraga companiile de film care pot opta in campaniile de promovare pentru postere care redau coloana sonora a filmelor lansate”.

La noi, din ce stiu, in momentul asta, singura forma de media neconventionala care aduce cat de cat cu aceste postere vine de la MVcom, si ma refer aici la panourile mobile cu sunet.

Mai jos, un scurt exemplu despre cum ar putea sa arate intr-un viitor foarte indepartat posterele vorbitoare, momentan aflate la stadiul de gluma pe net:)

Exit mobile version