In caz ca va-ntrebati, ei bine nu, n-am luat-o inca razna si inca sunt atent la tot ce misca in materie de Neconventional si Proiecte Speciale. Sigur asta nu-nseamna ca vad tot ce-apare, nici macar in Bucuresti. Dar eu ma stradui…
Ei, si cu toate ca-s executii care-mi scapa, uite ca la debutul acestei primaveri am observat 4 chestii, care nu au chiar toate acea nota de „spicy”, pe care o are Neconventionalul in general, insa faptul ca se-ntampla in paralel inca din Martie, ar trebui sa conteze. Optimist vorbind, primavara asta are semne bune!
Prima campanie care mi-a atras atentia a fost cea a Cramelor Halewood, pentru Feteasca Neagra. Mi s-a parut interesant cum se-ncearca constructia unui soi de gimmick, care sa usureze diferentierea in categorie. Probabil ca modelul „Fata-n iarba”, folosit pentru Jidvei, e unul care livreaza pentru vinuri, printre consumatori. Ei bine da, „Floarea Soarelui” se vrea poate un fel de „Fata-n iarba”!
Panourile de la DERO sunt de departe cele mai vesele si cu-adevarat complexe, din punct de vedere tehnic. Ar mai putea fi facute niste chestii dar acestea vor ramane poate pentru editiile viitoare.