articol de Marian Costache
In urma nu cu mult timp scriam aici despre proiectul Algida, din statia de autobuz de la Universitate si eram cat pe ce sa-i dam “aviz” negativ. Cum adica, pui o piscina deasupra statiei si aia e tot? Simteam de atunci ca lipseste ceva. Si uite ca la nici doua saptamani a venit confirmarea.Trecand ieri pe acolo am vazut ca statia a prins viata. 2 personaje, baiat + fata, o “ardeau” la soare pe sezlonguri fix deasupra statiei, sub privirile mirate si cu mana pe Instagram ale trecatorilor. In timp ce eu faceam poze, cel putin inca 4 persoane faceau acelasi lucru de pe trotuarul de vizavi si sunt sigur ca proiectul a atras atentia multor oameni de data asta.
#liveoutdoor
Despre live outdoor in Romania s-a auzit mai mult de pe site-urile de specialitate din afara, exemplul Ikea fiind probabil cel mai viralizat. Inceputurile panourilor live dateaza din anii ’90. Iata ce se intampla in SUA, de exemplu, atunci cand Delta Air Lines au instalat o replica de avion in Times Square.
Cine stie, in cativa ani poate vom ajunge sa dam noi exemplu de “cum se face” agentiilor din Vest. E si haios ca, asa cum reiese din poza de mai sus, nu doar Algida are de castigat din aceasta campanie, ci si partidele politice. Vorba aia, ele ne fac vara!
Categorii:Campanii, Evenimente, gherila, Neconventional, News, Outdoor, Proiecte Speciale
1 răspuns »