articol de Marian Costache
Mai stiti campania Doncafe, de acum cativa ani, cea in care ni se spunea ca “E greu sa gasesti un mix bun”? Acum i-am gasit si “sora” mai mica, nascuta recent de agentia TH_NK. Brandul in cauza nu e o cafea, ci, o bautura racoritoare, J20. Campania se numeste “The Big Blend Theory” si are la baza o serie de spoturi (in final vor fi 20) in care se combina elemente din diferite arte, cat mai diferite intre ele, pentru a rezulta mixul magic. Asta fiind si mesajul pe care brandul vrea sa-l transmita, ca imbina cu bucurie multe arome pentru a fi pe gusturile cele mai alese.
Primul spot amesteca intr-un mod interesant cuvintele slam – poetului Massiah cu acordurile din Dvorak, cantate de Royal Philharmonic Concert Orchestra, iar urmatoarele duc povestea mix-urilor din J20 mai departe. Daca o sa va uitati pe youtube la clipuri, o sa dati peste muzica veche irlandeza combinata cu dans contemporan sau haiku-uri suprapuse pe Beethoven. Vorba poetului din spotul 2 al campaniei, “Lasa internetul sa ghiceasca care va fi urmatoarea miscare”. Clar, prima a fost una buna pentru TH_NK si J20.
Amestecul vorbeste, in sine, despre dezradacinarea din tipare, intr-o lume care vrea sa consume totul in viteza si este mereu in cautare de noi inspiratii. Intr-o astfel de lume conteaza mai putin fermitatea alb-negru si mai mult nuantele.