Am citit pe IQads un interviu cu Irina Morosanu (Business Affairs Manager, F5 si F5 X-Media). Am retinut cateva idei care cred ca fac bine oricarui om interesat de noile forme de publicitate, in speta publicitatea pe telefonul mobil.
Ea spune ca atunci cand alegi sa faci publicitate pe telefonul mobil adresarea catre conumator este foarte personala si ai un public captiv. Iar piata? “Este la inceput, dar in crestere”, spune Irina.
De ce nu aleg clientii totusi varianta reclamelor pe mobi site-uri, daca relatia dintre ei si mediu este una mult mai intima? “De cele mai multe ori din comoditate, pentru ca le este mai usor sa cumpere un mediu pe care il inteleg. Asa era acum cativa ani si cu bannere pe website-uri, oamenii nu intelegeau cum functionau si erau reticenti. Aceasta reticenta s-a transferat acum catre un mediu mai nou – publicitatea pe mobi site-uri. Un alt motiv tine si de masele atinse, pentru un client care tinteste volume, cifrele din mobile sunt inca mici”.
Ce ar trebui sa intelegem de aici e ca publicitatea pe mobil e inca intr-o faza incipienta, si in curand ii va veni si ei randul. Iar cum cumparatorii de mobile sofisiticate se inmultesc pe zi ce trece, nu incape indoiala ca in cativa ani, vom putea vorbi si in Romania despre o piata reala a publicitatii mobile.
Interviul in totalitate, aici.
Categorii:Neconventional