Stiu ca traim vremuri in schimbare pentru industria outdoor. Noua lege va reduce numarul panourilor stradale, iar noi speram ca Romania va arata si ea normal „OOH” vorbind.
Pana una alta, nu pot sa nu observ cum gradul de „interesanterie” al panourilor a crescut in ultimul an. Din ce in mai multe outdoor-uri curajoase, care vor sa iasa din turma publicitara intalnita la tot pasul pe orice bulevard important.
Este si cazul campaniei Opel, „Rable Parcate”. Panoul care mi-a atras atentia se afla pe cheiul Dambovitei. M-am apropiat de el si am observat micile rable lipite de-a dreptul pe panou. Am ajuns acasa, surpriza, site-ul arata fix la fel, ca design.
Cu multe rable parcate fiecare in casuta ei si un mesaj in centru: „Încarcă o poză cu maşina ta veche şi posteaz-o pe unul dintre locurile disponibile din parcare. Câştigă un Opel Corsa nou-nouţ sau una dintre cele 20 de cutii-portbagaj!”
Asta e modul la care ar trebui sa se prezinte outdoor-ul pe viitor. E clar ca e din ce in ce mai greu sa iesi in evidenta, daca nu dai pagina atunci cand trebuie. Munca, cot la cot cu inventivitatea vor atrage intotdeauna atentia si vor fi rasplatite.
Categorii:Campanii, cross media, Neconventional, News, Outdoor, Proiecte Speciale
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.