Orange 4U si noua strategie de brand

Ati vazut noua campanie de la Orange? E mare si e peste tot, pe deasupra mai e si misto. Nu era musai dar le-a iesit. Este vorba de lansarea noii strategii de brand.

In afara de faptul ca am vazut mesajele pe mesh-uri, backlit-uri, la metrou sau in social media am zarit si un punct de interactiune complexa, la Universitate. Cred ca acolo am vazut cea mai mare dezvoltare de forte de la Ardelenariumul celor de la Napolact incoace.

IMAG1151 IMG_0466 IMAG1188

Cortul special amenajat in afara de faptul ca avea niste dimensiuni impresionante avea si un traseu interior cu o logica foarte buna. Parcurgerea acestuia te convingea inca o data despre cat de prezent este Orange in viata ta. Ma rog, asta in masura in care esti deja abonat.

In afara cortului dar in imediata proximitate era o scena futurista cu tuburi luminate, locul respectiv fiind invaluit intr-o muzica si o lumina speciala. Foarte elevat acest setup, Orange pastreaza o legatura puternica cu muzica, de aceasta data mesajul fiind sustinut printr-o asociere cu ceva mai putin comercial.

IMG_0475 IMAG1163 IMAG1187

Dupa muzica de la sau din Volume, ca asa se chema amplul dispozitiv, nu prea se putea dansa. Cu toate astea am vazut cativa temerari care incercau acolo cateva miscari de balet, semn ca muzica aceea speciala sau poate chiar ciudata pentru unii, patrundea audienta intr-o oarecare masura.