E un viral care circula pe net zilele astea, de-a dreptul rasu-plansu. Chiar asa e cu ambivalenta din spotul asta. Te trece prin toate starile, intr-un timp foarte scurt si cred ca asta e meritul unui bun regizor. Dar dincolo de asta, se intampla si altceva ciudat cu spotul asta pentru brandul de produse alimentare Edeka. Are o latura macabra foarte puternica. Un mosulica isi fake-uieste moartea doar pentru a-si aduce familia inca o data impreuna.
E jale mare in clip, imi imaginez ca daca-l vezi la TV, te gandesti instant la moarte, da cine stie, si-or fi dat seama marketerii ca moartea vinde de fapt super bine. Sa-i zica oare Deadvertising noului procedeu? E greu de comentat spotul asta, oricum ai da-o. E un fel de “mortul din caruta goala” combinat cu “ghici cine vine la cina”. Da poate si de aia a scorat asa de bine pe youtube. Acum ca am auzit de brandul asta Edeka, nici nu mai conteaza contextul, o sa ne amintim de ei si la raft, cine stie, iar asta ne va face sa intindem o mana spre produsele lor.
Agentia responsabila de “inmormantare” e Jung von Matt.
Categorii:Campanii, Uncategorized
Edeka e „raftul” în sine (lanț de magazine); nu produsul de pe el 😉
De acord Neighbor’s Goat, chiar daca point-ul meu era in alta directie, ai dreptate. In rest ce parere ai? Te-ai fi gandit sa fortezi nota cu un astfel de spot? De ce crezi ca a facut aproape 28 de mil. de views in cateva zile?
,,Mosulica” ala poate fi ta-tu,ma-ta sa un bunic si atunci sa te vad cat esti de tare in reclame
Ghita draga esti ostil si nu-nteleg de ce. WeInvent e doar un blog de publicitate, cu alte cuvinte un canal pentru profesionistii din breasla, care intre noi fie vorba sunt stapani macar pe gramatica limbii romane. 😉